Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Temat pracy licencjackiej

Max94
    Guest

Domyślnie Temat pracy licencjackiej

Witam.
    Mam dosyć nietypowe pytanie.
    Jestem na trzecim roku fotografii i przyszedł czas kiedy należałoby zacząć pisanie pracy licencjackiej. Jest tylko taki mały problem ponieważ temat pracy każdy student musi sobie wymyślić sam... Na pierwszy rzut oka lepsze to niż dostać konkretny temat, który mi nie podpasuje ale z drugiej strony nie mam pojęcia o czym mógłbym napisać taką pracę. No i pomyślałem, że można poruszyć ten temat na forum. Jestem pewien, że wspólnie uda nam się coś wydumać
    Od razu podkreślę, że chodzi mi tylko o wymyślenie ciekawego tematu a nie o to żeby ktoś za mnie napisał pracę.
    Jeśli chodzi o to co mnie najbardziej interesuje w fotografii to chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi ale najwięcej zdjęć robię portretowych (moda/fashion) i motoryzacyjnych (samochody/sport samochodowy).
    Z góry dziękuję za pomoc.

Uzależniony Awatar Paenka

Domyślnie

Rozumiem Twój ból miałam ten sam problem z pracą magisterską, tzn nadal go mam. Tez musiałam sama wymyślić temat, a i tak już 3 razy go zmieniałam
    Nie wiem na jakiej zasadzie piszę się pracę na takim kierunku jak Fotografia ale mój kolega studiował na ASP w Poznaniu sztukę, interesował się malarstwem więc tematem jego dyplomowej był autoportret.
    Tzn. tak teoria mówi o praktykę mnie nie pytajcie;p

TU możesz przypuścić atak odwetowy, nie krępuj się

Pełne uzależnienie Awatar aptur

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Max94 Zobacz posta
    Witam.
    Jest tylko taki mały problem ponieważ temat pracy każdy student musi sobie wymyślić sam... Na pierwszy rzut oka lepsze to niż dostać konkretny temat, który mi nie podpasuje ale z drugiej strony nie mam pojęcia o czym mógłbym napisać taką pracę. No i pomyślałem, że można poruszyć ten temat na forum. Jestem pewien, że wspólnie uda nam się coś wydumać