Kochani!
Przygotowaliśmy dla Was propozycję spędzenia czerwcowego FOTO weekendu w gronie forumowiczów. Zapraszamy Was na Zlot Canon-Board.info.
Długo zbierałem się do zorganizowania tego wydarzenia, ale w końcu się udało i mam nadzieję, że będzie to fajne wydarzenie fotograficzne, które zintegruje bardziej najaktywniejszych użytkowników naszego forum.
Krótko i to co najważniejsze poniżej:
Gdzie?
Na wschód od Gniezna. Dokładne miejsce podane będzie uczestnikom imprezy.
EDIT: Hotel nad jeziorem Niedzięgiel. Na wschód od Witkowo, z kolei Witkowo jest na połud-wschód od Gniezna. Od Gniezna to jest ok 25km.
Kiedy?
7-9 czerwca 2013r. (piątek rano do niedziela popołudnie)
Program zlotu / atrakcje
---------------------------------------
Przewidujemy warsztaty fotograficzne, możliwość testowania sprzętu (obiektywy, body itd.) oraz różnych akcesoriów. Dodatkowo prezentacje dot. najnowszych produktów Canon, technologii druku, może coś o retuszu itp. Do tego zorganizujemy jakiś konkursik i postaramy się o rabaty na sprzęt oraz gadżety dla uczestników.
Postaramy się wyprodukować niewielką partię gadżetów z logo canon-board.info.
Podczas zlotu dostępna będzie wypożyczalnia sprzętu i studio (dyżur osoby od ok 09:30 do 19:00) Uczestnicy będą mogli przychodzić wymieniać wypożyczony sprzęt oraz drukować swoje fotografie czy korzystać ze sprzętu studyjnego, porad itp.
(kolejne informacje będziemy pisać w tym wątku)
W piątek 7.06.2013
---------------------
Specjalny warsztat fotografii ślubnej czyli jak, co robić aby na zdjęciach zarobić i klientów zadowolić. Zajęcia teoretyczne i praktyczne poprowadzi Krzysztof Tkacz. Będziecie mogli własnoręcznie przetestować sprzęt Canona w pracy z modelową parą młodą. Chwila teorii, później praktyka (razem ok 6 godz.).
Wieczorem/nocą wspólne oglądanie meczu Polska - Mołdawia (jakiś projektor Canon'a spróbujemy wykorzystać) i/lub obserwacje nieba lornetkami i teleskopami dla chętnych.
Krótko o prowadzącym:
Architekt bez powołania, fotograf z zamiłowania. Specjalizując się w fotografii ślubnej, od 6 lat realizuje swoje pomysły pod marką Matrimonio. www.matrimonio.pl
Jest współzałożycielem Polskiego Stowarzyszenia Fotografów Ślubnych.
Wraz z Sebastianem Małachowskim prowadzi autorski projekt warsztatów
fotograficznych Blyskotliwie.pl www.blyskotliwie.pl
W Sobotę 8.06.2013
----------------------
Będzie coś o filmowaniu, trochę o obrabianiu i drukowaniu ale przede wszystkim testowanie i praca z modelkami. Do Waszej dyspozycji przez cały czas trwania zlotu będzie sprzęt Canona. Aparaty, obiektywy, lampy, drukarki itp.
Do tego może wciśniemy dla chętnych konkursik.
W sobotę i w niedzielę wiedzą będzie dzielić się z Wami Renata Dąbrowska - od 2005 roku współpracuje z trójmiejskim oddziałem “Gazety Wyborczej”. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi.
Wielokrotna laureatka polskich konkursów fotografii prasowej: Grand Press Photo, BZ WBK Press Foto oraz Gdańsk Press Photo.
Renata dla chętnych poprowadzi warsztat z zakresu fotografii reportażowej dokumentalnej.
W Niedzielę 9.06.2013
----------------------
Rankiem jeszcze coś sfotografujemy :-), później podsumujemy naszą pracę, podyskutujemy, wydrukujemy nasze dzieła, oddamy wypożyczony sprzęt i rozjedziemy się do domów.
Szczegółowa agenda ogłoszona zostanie niedługo.
Koszt uczestnictwa
W cenie zawiera się: pobyt od piątku rano do niedzieli po południu (nocleg w pokojach 2 lub 3 osobowych), wyżywienie (3 posiłki dziennie), wieczorne atrakcje (m.in. wspólne ognisko) ale przede wszystkim możliwość udziału w warsztatach, testach, pracach z modelkami, szkoleniach, możliwość wydruku prac testowych itp.
Dla pierwszych 10 śmiałków, którzy już dziś wiedzą, że nie odpuszczą takiej okazji, mamy specjalną cenę udziału w zlocie: 290 zł (cena ważna dla pierwszych 10 zgłoszeń i wpłat zadatku i nie później niż do 10.05.2013, decyduje data wpływu na konto; czyli kto pierwszy ten ma taniej)
Standardowy koszt udziału wynosi: 390 zł
Cena nie zawiera:
- alkoholu
- kosztów dojazdu na miejsce zlotu
O rezerwacji miejsca decyduje wpłata 100 zł zadatku na rachunek bankowy numer:
92 1090 1098 0000 0001 1323 6883 należący do FOMAG spółka z.o.o
Podając w tytule przelewu: ZLOT CB nick [imię i nazwisko]
Ilość miejsc ograniczona. Wystawiamy faktury VAT.
Kto może brać udział w zlocie?
W zlocie mogą wziąć udział pełnoletni użytkownicy forum Canon-board.info. Wymagane jest posiadanie konta na forum w dniu poprzedzającym ogłoszenie zlotu czyli data założenia niniejszego wątku. Uczestnicy muszą być osobami pełnoletnimi.
Sugerujemy aby byli to użytkownicy aparatów fotograficznych marki Canon :-)
Jest możliwość pobytu osób towarzyszących nie uczestniczących w szkoleniach i testowaniu sprzętu. Informacje o koszcie pobytu takich osób zostaną udostępnione na życzenie. W grę wchodzi tylko pakiet doba+pełne wyżywienie (nie będziemy przecież sprawdzać dowodów przy wejściu do restauracji/jadalni... :-) )
Jak zgłosić swój udział?
Pamiętajcie, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Proszę zgłaszać się w tym wątku.
Po zgłoszeniu w wątku, proszę o szczegóły zgłoszenia na adres: redakcja@canon-board.info
W zgłoszeniu należy podać:
imię i nazwisko
nick na forum
telefon kontaktowy
posiadany model aparatu cyfrowego, z którego będzie się korzystać na zlocie
konkretny model sprzętu Canona, który chcielibyście przetestować (postaramy się w miarę
możliwości wziąć pod uwagę Wasze preferencje)
Załącznik: potwierdzenie przelewu 100 zł zadatku na podany wyżej numer rachunku
Jeśli nie jadasz mięsa będziemy wdzięczni za poinformowanie nas o tym wcześniej (abyśmy mogli przygotować menu również dla Ciebie)
Na końcu zgłoszenia należy umieścić oświadczenie następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę FOMAG spółka z.o.o. dla potrzeb niezbędnych do organizacji wyjazdu (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).”
Partnerzy
Canon Polska
Sklep Cyfrowe.pl
EIZO
… (kolejni w trakcie ustaleń)
Informacje końcowe
Organizatorem zlotu jest firma FOMAG spółka z.o.o z siedzibą w Gdańsku, ul. Zygmunta Czubińskiego 9/U9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany planu imprezy lub jej odwołania w przypadku braku chętnych. W tym przypadku wszelkie zadatki zostaną zwrócone uczestnikom.
Szczegółowy regulamin, bo taki chyba wypada stworzyć, jest w przygotowaniu….
W razie pytań, piszcie w tym wątku.
Z ekipy moderatorskiej będą:
- fomag
- michael_key
LISTA UCZESTNIKÓW:
(pogrubione nicki to wpłacony zadatek)
FULL - główna należna opłata uiszczona
FULL2 - opłata razem z ew. osobami towarzyszącymi
--------------------------------------------------
1. jazon - FULL
2. lok - FULL
3. xxkomarxx - FULL +1
4. tryba - FULL
5. andre1978 - FULL +1
6. przemo_k - FULL
7. Trygław - FULL
8. Lemano - FULL
9. ----
10. medyk77 - FULL
11. szmitkens - FULL
12. szopalek - FULL
13. architectus21st
14. Januchta - FULL
15. edytach - FULL +1
16. Josedela
17. leszek.dopke - FULL
18. bigi - FULL
19. jakubiakstudio - FULL
20. Barthek1983* - FULL
21. sawek* - FULL
22. Pieta - FULL
23. dadafafa - FULL
24. marcz - FULL
25. DarekS6 - FULL
26. Pedro44 FULL*
27. kkocis - FULL
28. Jarek - FULL
29. michael_key - FULL
30. zuch - FULL
31. pałka - FULL
32.
33.
34.
35.
KONIEC
TheBest - wykluczony, brak zapłaty zadatku, brak kontaktu z uzytkownikiem