Obiektyw do 40d

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • siera6

Obiektyw do 40d

Witam,

Palnuje wymieane aparatu na "nowszy", w tym wypadku padlo na 40D. Przez wiele lat fotografowalem canonami i meczylem sie wymieniajac obiektywy. Zwykle klasyczny kit-owy 18-55 55-200 i stala 50-tka wszystko Canona ( przystepne cenowo ). Nie bede sie rozpisywal i przejde do sedna.
    Chce zebrac opinie uzytkowinikow o obiektywie all-in-one cos w stylu 18-200/300. I co najwazniejsze w przedziale cenowym "rozsadnym". Przez chwile obserwowalem na rynku Tamrona 18-250 ale nie wiem co sadzic to teym modelu ? Jestem amatorem ktory robi zdjecia typowo podroznicze i reporterskie ale z ambicjami zeby fotki wygladaly bardzo dobrze. Zdaje sobie sprawe ze dobre obiektywy kosztuja mase kasy. Tak wiec zostaja Sigmy i Tamrony za 500 usd lub ... cos jeszcze ?
    Bede wdzieczny za jaks podpowiedz co warto i opinie o tego typu obiektywach z dolnej polki
    Pozdrawiam

• Kolaj
    Pełne uzależnienie
    • 2006
    • 3293

Po co chcesz kupić aparat mający możliwość wymieniania optyki, skoro nie chcesz z tej możliwości korzystać? Co to znaczy, że "padło" na 40D? Losowałeś? Dlaczego nie jakiś zaawansowany kompakt? Skoro chcesz przypiąć jeden wszystkomający obiektyw, to i tak nie oczekuj zdjęć lepszych jakościowo niż z kompakta.

Komentarz

• koraf
      Pełne uzależnienie
      • 2006
      • 1748

Zamieszczone przez siera6
      Witam,

Palnuje wymieane aparatu na "nowszy", w tym wypadku padlo na 40D. Przez wiele lat fotografowalem canonami i meczylem sie wymieniajac obiektywy. Zwykle klasyczny kit-owy 18-55 55-200 i stala 50-tka wszystko Canona ( przystepne cenowo ). Nie bede sie rozpisywal i przejde do sedna.