[boorg] kilka zdjęć do komantarza

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • boorg

[boorg] kilka zdjęć do komantarza

Witam,

wrzucam kilka moich zdjęć. Jestem zupełnie nowy w fotografii.
    Mam pierwszy aparat od dwóch tygodni więc proszę o parę deko konstruktywnej krytyki

1.

2.

3.

4.

5.

Pozdrawiam
  • pank
    Pełne uzależnienie
    • 2008
    • 1502

Jedyne które warte jest komentowania to IMHO 3, ale chyba należało by je wyprostować i nieostre coś jest.
    Nazywam się Piotr Knap, to i informacja że moje nazwisko można wyguglać nie jest zdaje się sprzeczne z 8 punktem regulaminu forum więc nie rozumiem czemu zostało to usunięte. Albo inaczej, rozumiem, ale powód jest dość żenujący

Komentarz

• Paenka
      Uzależniony
      • 2008
      • 727

a wg mnie 3 moglaby byc bardzo ciekawa gdybys przeszedl troszke w lewo umiejscowiajac drzewo na tle tego muru bez tej wiezyczki po lewej
      Ostatnio edytowany przez Paenka; 15691.
      Tzn. tak teoria mówi o praktykę mnie nie pytajcie;p

TU możesz przypuścić atak odwetowy, nie krępuj się

Komentarz

• boorg

Paenka - dzieki za sugestie

pank - a tak konkretniej, to nie podoba Ci się wszystko/temat/kompozycja/... ?
        co do trzeciego się zgadzam, a nieostre jest, bo było z ręki robione

Komentarz

• szymekgd
          Początki nałogu
          • 2008
          • 292

Zamieszczone przez Paenka
          a wg mnie 3 moglaby byc bardzo ciekawa gdybys przeszedl troszke w lewo umiejscowiajac drzewo na tle tego muru bez tej wiezyczki po lewej
          przypadkiem nie chodzi o zdjecie nr 2?
          CANON EOS 40D z dodatkami

Komentarz

• rob76
            Coś już napisał
            • 2007
            • 56

mnie zaciekawiła prosta forma #2, niestety zdjęcie jest nieostre, jak reszta zresztą.
            #1 mogłeś sobie darować, #3 z potencjałem ale niestety nudne, #4 i #5 - niedoświetlone, nieostre i wygląda na przypadkowe kadry niż street, nie wiadomo co miało być tematem zdjęcia.