Opinia o obiektywie do Eos 350D

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sali128
    Bywalec
    • 2006
    • 195

Opinia o obiektywie do Eos 350D

Witam!!

Mam pytanko co sądzicie o firmowym dodawanym do Eos350D obiektywie Canon??(jestem początkujący)
  • Zodiakalny Rak
    Początki nałogu
    • 2006
    • 411

Zamieszczone przez sali128
    Witam!!

Mam pytanko co sądzicie o firmowym dodawanym do Eos350D obiektywie Canon??(jestem początkujący)
    Zaraz Cię zjedzą - szukaj zanim zapytasz:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=7570
    z pozdrowieniami

Komentarz

• sali128
      Bywalec
      • 2006
      • 195

Dzięki wielkie,z tego wynika,że nie jest aż taki zły

Komentarz

• Zodiakalny Rak
        Początki nałogu
        • 2006
        • 411

re

Dzięki wielkie,z tego wynika,że nie jest aż taki zły
        Zależy jak i do czego używasz - potrzebujesz?!? Przykmnięty nieco do 5,6 - 8 robi niezłe fotki. Widziałem na CB fotki robione KITem i naprawdę nie było się czego wstydzić - nawet fotki macro. Dodatkowo masz możliwość dokupienia taniego polara kołowego za c.a. 100 pln więc do krajobrazów / pejzaży jak najbardziej ... do momentu kiedy nie kupisz sobie czegoś lepszego. Zawsze wszyscy na CB doradzają aby go zostawić do tych celów jako "szeroki kąt". Co również mam miejsce i w moim przypadku. :wink:

Pozdrawiam,
        z pozdrowieniami

Komentarz

• gietrzy
          Pełne uzależnienie
          • 2004
          • 5727

Witam!!
          Całkiem niezły kit, jak za tą cenę. W wersji USM (z 350D) nie budzi małych dzieci.
          the silence is deafening

Komentarz

• sali128
            Bywalec
            • 2006
            • 195

Zodiakalny Rak: "Dodatkowo masz możliwość dokupienia taniego polara kołowego za c.a. 100 pln więc do krajobrazów / pejzaży jak najbardziej(..)"

Możesz mi wyjaścnić co moge dokupić,tak,że bym wiedział,bo jestem nowy i nie rozumeiem tego zdania ...Ale czasem nie chodziło Ci o jakiś filtr??

Pozdrawiam

Komentarz