Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Jaki obiektyw "uniwersalny" do EOS 600D ?

Domyślnie Jaki obiektyw "uniwersalny" do EOS 600D ?

Witam forumowiczów.

Jestem totalnie początkujący w dziedzinie lustrzanek i od kiedy urodziła mi się córeczka szukam amatorskiej lustrzanki, żeby móc robić Jej jakieś ciekawsze zdjęcia niż te, które robię na co dzień telefonem 13Mpix. Nawet nie wiem do końca co oznaczają te wszystkie skróty, którymi większość z Was się posługuje. Dopiero zaczynam przygodę.

Tyle wstępu a teraz do rzeczy. Byłem u zawodowego, profesjonalnego fotografa, najlepszego w moim mieście z zapytaniem o sprzęt do fotografowania. Podsumowując jego wypowiedź, polecił kupić body Canona plus lepszy niż standardowy obiektyw. Tak też chcę zrobić. Po przeczytaniu wielu testów wybór padł na body EOS 600D (miał być 700D ale praktycznie niczym się nie różni). Teraz myślę o obiektywie i słyszałem pozytywne opinie o 55-250 tylko czy spełni on moje oczekiwania? Przede wszystkim aparat ma służyć mi do dokumentowania wzrostu i postępów córki ale też, jeśli się mam rozwijać, chciałbym robić zdjęcia jakichś ścieżek leśnych, ośnieżonej drogi między lasami, pomarańczowych chmur na horyzoncie podczas zachodu.... obiektów raczej statycznych. Kiedyś zwykłym telefonem 5Mpix zrobiłem zdjęcie starego, opuszczonego domu porośniętego mchem i całkiem nieźle mi to wyszło. Chcę więc móc rozwinąć ten potencjał (jak znajdę wspomniane zdjęcie to wrzucę). Reasumując, jaki obiektyw mi polecicie i czy wspomniany 55-250 się nada (PS. cena samego obiektywu nie powinna przekroczyć 1500zł).

Pełne uzależnienie Awatar RobertON
    Miasto
    Gorzów Wlkp.

Domyślnie Odp: Jaki obiektyw "uniwersalny" do EOS 600D ?

55-250 to zakres tele i będzie zbyt "wąski" dla Twoich potrzeb.

Jako "pierwszy" jest wystarczający zwykły KIT 18-50, ale skoro dysponujesz niezłym budżetem, to moim zdaniem bardzo dobrym rozwiązaniem będą dwa obiektywy Sigma lub Tamron.