Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Stary obiektyw do aparatu Canon Eos 650

Domyślnie Stary obiektyw do aparatu Canon Eos 650

Witam,
    Jestem "niedzielnym" fotografem, ale chciałbym to zmienić. Dotychczas robiłem zdjęcia aparatami w trybie AUTO, jednak wielokrotnie nie spełniały one moich oczekiwań.
    Planuję zakup nowego aparatu. Będzie to prawdopodobnie Canon EOS 650D . W związku z tym mam pytanie. Posiadam od wielu lat nie używaną analogową lustrzankę, kiedyś całkiem przyzwoity sprzęt - CANON EOS 620 wraz z obiektywem SIGMY. Czy można zaadoptować ten obiektyw do body lustrzanki cyfrowej Canon EOS 650D? Czy potrzebne będą jakiejś "przejściówki" ? Z tego co pamiętam, to ten obiektyw był dobrej jakości (chyba 35-135, ale nie pamiętam dokładnie, muszę go "odkopać" w szafie. Proszę o pomoc.

Początki nałogu Awatar Sezamek
    Miasto
    Ostrów Wielkopolski

Domyślnie Odp: Stary obiektyw do aparatu Canon Eos 650

Canon EOS Technoclopedia - A Canon EOS System Overview: Camera Bodies, Lenses, Flashes, Accessories ... Dedicated lens - Sigma i szukasz. Obiektyw 35-135 Sigmy nie będzie współpracował z cyfrowymi lustrzankami
    FF + trzydziestka piątka

Cytat Zamieszczone przez Sezamek Zobacz posta
    Canon EOS Technoclopedia - A Canon EOS System Overview: Camera Bodies, Lenses, Flashes, Accessories ... Dedicated lens - Sigma i szukasz. Obiektyw 35-135 Sigmy nie będzie współpracował z cyfrowymi lustrzankami
    Dziękuję za szybką odpowiedź. Faktycznie, z tego co piszą, ten obiektyw nie będzie współpracował z cyfrowymi lustrzankami CANONA

Uzależniony Awatar FOTO-PAN
    Miasto
    Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody

jeśli to stara sigma to elektronika nie bardzo będzie współpracować z nowym 650d

af będzie działać ale nie będzie można przymknąć przysłony w obiektywie ponieważ wystąpi błąd komunikacji po za tym co wydawało się dobrym szkłem z aparatem analogowym i w dodatku ff nie oznacza że będzie tak dobrze na cyfrowym asp-c