Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: obiektyw do Canon 70D do filmów i zdjęć

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie obiektyw do Canon 70D do filmów i zdjęć

Witam,
    jestem tu nowy, a fotografowaniem zajmuję się od niedawna.
    Dawniej kręciłem filmy i klipy kamerą. Mój sprzęt to Canon 350 D z C 18 - 55 kit, C 28- 55 kit oraz kamera video Sony Digital 8 standard PAL.

Chciałbym kupić Canona 70D, ale nie wiem jaki obiektyw wybrać?

Moje priorytety to:
    jakość obrazka (stałego i ruchomego), różnorodność ujęć, ładne rozmycie przy małej głębi ostrości.
    Określiłbym siebie jako zaawansowanego amatora. A stosunek potrzeb foto / video to 50 / 50.

Z racji ograniczonego budżetu zastanawiam się nad wyborem między:

Canon EF-S 18-135 mm f/3.5-5.6 IS STM - (świetny autofokus, stabilizacja, bardzo dobry zakres zoom, ale ciemny)

- Sigma 17-50 mm f/2.8 EX DC OS HSM - (dobre światło -głębia ostrości)

- Sigma 17-70 mm f/2.8-4.0 DC Macro OS HSM
    Sigma C 17-70 mm f/2.8-4.0 DC Macro OS HSM - (nie wiem który lepszy)
    (dobry zakres zoom, niezłe światło, fajne macro)

- Tamron AF 18-270 mm f/3.5-6.3 Di II VC PZD - (świetny zakres zoom i stabilizacja, słabe światło)

Jako że budżet oscyluje w granicach 2 000 zł to mógłbym jeszcze spróbować pokusić się o:
    - Canon 24-105 mm F4 L IS USM.

... A może jeszcze coś innego?...

Do czego potrzebuję:
    - kręcenie filmów promocyjnych szkoły, w której pracuję,
    - kręcenie filmów promocyjnych, tutoriali, klipów dla klubu sportowego, w którym pracuję.
    - zdjęcia z okolicznościowych imprez wyżej wymienionych instytucji,
    - zdjęcia z wakacji i różnych okoliczności rodzinnych.
    - Ponadto lubię fotografię macro.

Stawiam na kreatywność i lubię się uczyć technik, aby zdjęcia i filmy wyglądały artystycznie i zawodowo.

Wiem, że do moich wymagań potrzebna jest niezła szklarnia, ale nie jestem zawodowcem i nie mam na to wielkiego budżetu.