Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Nie podstemplowana karta gwarancyjna - mediaexpert

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    45

    Domyślnie Nie podstemplowana karta gwarancyjna - mediaexpert

    Witam. W styczniu kupiłem w mediaexpert (w Legnicy) aparat. Nie podstemplowałem od razu karty gwarancyjnej. Jestem z Legionowa, dlatego trochę nie odpowiada mi podjechać tam i dokończyć formalności. I tu rodzi się moje pytanie? Czy w innym sklepie z tej sieci, podstemplują mi? Sama faktura i czysta karta gwarancyjna w serwisie nie przejdą?
    550D + 18-55mm f/3.5-5.6 IS + 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + 50mm f/1.8 + 55-250mm f/4-5.6 IS + Nissin Di866 Pro

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    To pytania do serwisu i innego sklepu.Skąd my mamy wiedzieć ?

  3. #3
    Bywalec
    Dołączył
    Dec 2011
    Miasto
    Gorzów Wlkp.
    Posty
    125

    Domyślnie

    Z tego co się orientuje to faktura wystarczy do uznania gwarancji mi tak w mediamarkt bynajmniej zrobili

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar jacek_73
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    53 N, 18 E
    Wiek
    51
    Posty
    2 587

    Domyślnie

    Spróbuj - dla sklepu liczy się paragon (faktura), dla serwisu karta gwarancyjna. Najwyżej jak /tfffuu/ coś się stanie, będziesz musiał zrobić dodatkową wycieczkę do Legionowa - z zaznaczeniem żeby sprzęt odesłali do sklepu bliżej miejsca zamieszkania ;-)
    Jestę fotografę
    miszcz martwi się o podpis

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    Po co mieć wątpliwości.Wyjaśnij sobie pod właściwym adresem.Możesz się skontaktować i uzgodnić wysłanie karty pocztą do podbicia.

  6. #6
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    45

    Domyślnie

    Napisałem do sklepu, z zapytaniem czy była by taka możliwość. Czekam na odpowiedz.

    A jeśli chodzi o serwis Canona to jeśli zawożę im bezpośrednio aparat (wiadomo że szybciej), to liczy się tylko karta gwarancyjna?
    550D + 18-55mm f/3.5-5.6 IS + 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + 50mm f/1.8 + 55-250mm f/4-5.6 IS + Nissin Di866 Pro

  7. #7
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Serwis zarząda od Ciebie karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu w dowolnej postaci.
    Bez tego nic nie zdziałasz
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  8. #8
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    Przeczytaj tu.

    jest o tym wątek.

    Karta Gwarancyjna bez dowodu zakupu jest nieważna.

  9. #9
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    38

    Domyślnie

    Warunki udzielenia gwarancji muszą być jednoznacznie określone w treści karty gwarancyjnej, czyli również jakie dokumenty należy przedstawić w serwisie. Oczywiście nieprecyzyjne zapisy stwarzają pole do harców interpretacyjnych i wtedy przeważnie poszkodowany jest klient. Zawsze w ostateczności pozostaje rezygnacja z gwarancji i skorzystanie z ustawy konsumenckiej ale rozumiem, że dla ciebie to niewygodna opcja bo daleko.

  10. #10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez janmar Zobacz posta
    Przeczytaj tu.

    jest o tym wątek.

    Karta Gwarancyjna bez dowodu zakupu jest nieważna.
    zgadzam sie z tym . jakis czas temu wysyłałem sprzet do kalibracji i nie pomogła nawet karta gwarancji ,, EXSTRA,, wystawiona przez firmę sony , dopiero po dosłaniu skanu dowodu zakupu zrobiono usługę w ramach gwarancji ( a to ten sam serwis CSI )
    kolekcjoner sprzętowy

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •