Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 47

Wątek: Sigma 17-70 czy 17-50

Domyślnie Sigma 17-70 czy 17-50

Witam,

Jestem nowa na forum,nie wiem niestety czy taki watek juz kiedys sie pojawil, mam nadzieje, ze nie

Z gory mowie, ze jestem raczej amatorka fotografii, nie mniej jednak przyznaje, ze pasjonuje mnie robienie zdjec Duzo podrozuje, w tym roku planuje wyrawe koleja transsyberyjska az do Pekinu, zalezy mi na dobrej jakosci wykonowanych zdjec, krajobrazy jak sami se domyslacie sa na tej trasie niesamowite dlatego chcialabym jak najlepiej je uwiecznic
    Moje obecne szklo na pewno nie zda egzaminu dlatego rozwazam teraz kupno nowego.
    Pytanie o to czy ma byc to Sigma 17-70 czy 17-50 wzielo sie stad, ze wiem, ze np te zdjecia :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...a0ffafb51.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...022ab426f.html

Byly robione jedna z tych dwoch Sigm, nie jestem jednak w stanie dowiedziec sie jaka, bo stracilam kontakt z osoba, ktora je wykonywala.
    Czy jest jakis sposob zeby stwierdzic, ktorym z nich byl robione te zdjecia?
    Jesli nie to moze chociaz wypowiecie sie, ktory z tych dwoch nadawalby sie bardziej na taka wyprawe.

pozdrawiam i dzieki z gory za pomoc :grin:

Początki nałogu Awatar Adlatus
    Miasto
    Puszczykowo

Domyślnie

Drugi obrazek był wykonany ogniskową 55 więc może to być 17-70

Bywalec Awatar Czapa
    Miasto
    Poznań

Domyślnie

Kurcze napisałem wiadomość chwile po północy i zniknęła, no nie ważne w każdym razie jeżeli oba zdjęcia zostały zrobione jednym obiektywem to tak jak mówi Adlatus, Exif drugiego zdjęcia wyświetla 55mm ogniskowej co wychodzi poza zakres 17-50 więc było robione 17-70.

Co do tych obiektywów to za dużo Ci nie powiem jednak jeżeli chodzi o zakres 17-50 to ludzie raczej częściej decydują się na tamrona, może pomyśl nad wersją tamrona ze stabilizacją (VC).

Pozdrawiam i życzę udanej podróży ,)