Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Pasaż Foto z Łodz

  1. #1

    Domyślnie Pasaż Foto z Łodz

    Witam,

    Chciałem się podzielić moimi doświadczeniami. Otóż w czerwcu br. dokonałem zakupu na Allegro.pl obiektywu opisanego przez sprzedawcę jako Sigma 24-70 F/2.8 HSM NOWA. Przy wyborze kierowałem się niższą od innych ofert ceną, opinią o sprzedawcy oraz wytłuszczoną w ofercie informacją "GWARANCJA realizowana w Polsce przez 2 lata." Wszystko było ok do momentu kiedy wysłałem aparat i obiektyw do kalibracji do serwisu w Gdyni. Otóż zadzwonił do mnie uprzejmy Pan i poinformował telefonicznie, iż nie mogą dokonać bezpłatnej kalibracji ponieważ jest to gwarancja międzynarodowa a potrzebna jest od polskiego dystrybutora. Ww. Pan stanowczo i wielokrotnie odmówił mi udzielenia odmowy na piśmie i poinformował, iż dzwoni właśnie po to
    Post ten piszę ponieważ nie osiągnąłem porozumienia z firmą Pasaż Foto. W chwili obecnej stoję na stanowisku, iż zostałem wprowadzony w błąd, który zmusza mnie do poniesienia dodatkowych kosztów. Wiedząc o ograniczeniach gwarancji nie dokonałbym zakupu ww. firmie. Uprzedzając ewentualne pytania chcę również napisać, iż od firmy Pasaż Foto uzyskałem taką odpowiedź "...zapłacił Pan o 400zł mniej niz u konkurencji. Niska cena z czegos wynika...." oraz "...Nie sądze zeby kupił Pan taniej niz u mnie - koszta przesyłki miedzynarodowej zabiłby cały interes....."

    A jednak kupiłbym gdzie indziej i uniknął szarpania się z serwisem.

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    No ale to chyba co dalej powinieneś z tym zrobić ?

    BTW międzynarodowa tzn że u nas obowiązuję , no chyba że my to w kosmosie jesteśmy , doczytał bym kwestie gw Sigmy na ich stronie.
    no comment...

  3. #3
    Uzależniony Awatar RNz
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Chrzanów, Katowice
    Posty
    708

    Domyślnie

    W takim razie przy zakupie zostałeś wprowadzony w błąd, za co winę ponosi sprzedawca. Rzecznik Praw Konsumenta.
    ... PhotoAnarchist ...
    nie jestem żadnym mądralą... mondralom tym bardziej!

  4. #4

    Domyślnie

    Zostałem wprowadzony w błąd czego Pan z Pasaż Foto nie uznaje. Zaraz jak odzyskam sprzęt podejmę dalsze kroki.

    Mam jednak prośbę do wszystkich osób czujących się pokrzywdzonymi przez tego allegrowicza. Zmieńcie swoje komentarze na zakończonych aukcjach, żeby ostrzec innych potencjalnych kupców.

  5. #5

  6. #6

    Domyślnie

    Witam,

    Chciałbym prosić o kontakt Pana Marcina. Mam podobny problem ze sklepem Pasaż Foto Michał Jędrzejewski w Łodzi. Ja nabyłem obiektyw poprzez stronę internetową Pana Jędrzejewskiego (www.pasazfoto.pl) bojąc się ewentualnych problemów z zakupami porzez allegro.
    Otrzymałem obiektyw Sigma z kartą gwarancyjną, której nie może uznać serwis gwarancyjny Sigmy w Gdyni. Niestety dowiedziałem się o tym dopiero od serwisu, gdy obiektyw trafił tam celem usunięcia wady ostrości.
    Pan Jędrzejewski nie wyraził jak do tej pory zgody na wydanie pełnej karty gwarancyjnej (okazuje się nią być dodatkowa "książeczka") ani zwrot pieniędzy.
    Uważam, iż wprowadzono mnie w błąd w momencie zakupu (mam na myśli zapis na stronie obiektywu - "dwuletnia gwarancja realizowana w Polsce" oraz punkt III.2 regulaminu sklepu mówiący o warunkach gwarancji załączonych wraz ze sprzedawanym produktem).
    Bardzo proszę osoby, którym przydarzyła się podobna sytuacja o kontakt.

  7. #7
    Początki nałogu Awatar ArekLodzPl
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    346

    Domyślnie

    Ja chciałbym przestrzec wszystkich którzy chcą kupić w sprzęt w PasażFoto.
    W ubiegłym roku chciałem kupić u niego obiektyw i zadzwoniłem by się spytać czy jest możliwość sprawdzenia u niego obiektywu przed zakupem, na co on odpowiedział: "a co pan myśli że będę wyciągał z fabrycznie zapakowanego pudełka, ja mam sklep internetowy i nie bawię się w testowanie obiektywów"

  8. #8
    Coś już napisał Awatar goran
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    96

    Domyślnie

    ja miałem raczej pozytywny kontakt z tym sklepem (mimo pewnych problemów).
    Zakupiłem nową 135L ale po rozpakowaniu okazało się, że miała sporego paprocha w środku
    Po kontakcie z właścicielem sklep wymienił mi na inna sztukę pokrywając koszty przesyłki.
    7D, 5D2, 16-35, 35, 50, 85, 135, 70-200

  9. #9
    Uzależniony Awatar pawciolbn
    Dołączył
    Mar 2010
    Miasto
    Lublin
    Wiek
    43
    Posty
    653

    Domyślnie

    Ale ja jednego nie rozumiem - jak międzynarodowa gwarancja czy tym bardziej europejska może być nieuznawana w tym chorym kraju? Ja rozumiem że papier z USA może być nieważny, ale chyba europejski to już powinien. I tu również pytanie - jak z EuroGW w Canonie?
    5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...

  10. #10
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2009
    Miasto
    Mikołów
    Wiek
    44
    Posty
    49

    Domyślnie

    Moje doświadczenia z tym sklepem również są negatywne. Opisywałem już kiedyś przypadek jak Pan M.J. nie chciał wymienić obiektywu, który u nich zakupiłem i okazało się, że ma wadę. Robił bardzo duże problemy, do tego stopnia, że musiałem osobiście z Katowic jechać do Łodzi bo Pan M.J. powiedział, że przyjmie w końcu obiektyw, ale jak dostanie go dzisiaj do godziny 18. Powiedział, że jak wyślę kurierem to go nie przyjmie. Nawet jeżeli ma trochę taniej niż inne sklepy, to osobiście uważam, że nie warto za kilka stówek potem się szarpać i dochodzić swoich podstawowych praw, tylko kupić w innym sprawdzonym sklepie.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •