Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Plan zajęć kółka fotograficznego.

Coś już napisał
    Miasto
    Siedlce

Lightbulb Plan zajęć kółka fotograficznego.

Witam wszystkich,
    jestem nowym użytkownikiem CB, pochodzę z Siedlec, fotografią zajmuje się od ok 5+lat (amatorsko), fotografuje głównie ludzi i fot. reporterskie. Z zawodu jestem nauczycielem i wpadłem na pomysł żeby poprowadzić kółko fotograficzne. I tutaj nasuwa się moje pytanie. Czy prowadził ktoś z was takie kółko? Jeśli tak to co zawarł w swoim "planie zajęć"? Może jakieś podpowiedzi i sugestie. (PS. szkoła jest na poziomie ponadgimnazjalnym.)

Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez ekspresowy ; 29-08-2008 o 12:30

Początki nałogu
    Miasto
    Biała Podlaska

Domyślnie

Zależy kogo będziesz miał w grupie.
    Ja bym widział to tak:
    - zajęcia z ciemni (wołanie negatywów, jeśli masz doświadczenie to i odbitki)
    - podstawy kompozycji itp
    - jeśli grupa będzie mniej liczna - wyjścia z poszczególnymi osobami na różnego rodzaju wydarzenia - ale wtedy musiałbyś poświęcać swój czas w weekendy

Ogólnie wszystko zależy z kim będziesz pracował, można wiele fajnych rzeczy porobić (ah, szkoda, że u mnie nic nie ma podobnego)
    Pozdrawiam,
    Michał

Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Ja bym to raczej widział w ten sposób, że omawiacie jakiś temat, np. "portret". Następnie każdy z uczestników na kolejne zajęcia przynosi swoje prace z tego tematu i je po kolei omawiacie. Wspólnie oceniacie, szukacie dziury w całym, może jakieś głosowanie na najlepszą fotkę... Potem przechodzicie do następnego motywu, pejzaż, martwa natura, co tam Wam jeszcze wyobraźnia podpowie.

Niezależnie od tego wplatać trochę teorii: budowa aparatu, podstawy kompozycji, GO, nastawy... jest tego sporo.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

Domyślnie