Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Wątek: foto-net.pl - odradzam zakupy!

  1. #1

    Exclamation foto-net.pl - odradzam zakupy!

    Chciałem dokonać kolejnego zakupu w sklepie internetowym foto-net.pl
    Zostawiłem już tam blisko 10000zł. Tym razem miał to być obiektyw EF 17-40mm f/4L USM.

    Przy wcześniejszych zakupach z racji tego, że byłem powracającym klientem zawsze udawało mi się trochę zbić z ceny. Sklep informuje pod każdym produktem;
    "Uwaga, jeśli cena którą widzisz wydaje Ci się za wysoka, napisz pod adres info@foto-net.pl i zapytaj o możliwość obniżenia. Być może uda się wynegocjować lepsze warunki. Przypominamy, że nasze obiektywy pochodzą od Canon Polska, posiadają krajową gwarancję i są fabrycznie nowe, nietestowane."

    Cena w foto-net.pl to 2899zł

    Przy zapytaniu o dostępność obiektywu powołałem się na fakt, iż jestem stałym klientem i że u sprawdzonych sprzedawców na Allegro czy w kilku innych sklepach internetowych obiektyw można nabyć taniej. Oczywisty jest fakt, że fajnie byłoby kupić sprzęt w znajomej już firmie.

    W mailu zwrotnym nie otrzymałem odpowiedzi na zadane pytanie o dostępność. Otrzymałem wykład o tym jak nie należy kupować i z ironią zaproponowano mi rabat w wysokości 0,27zł.

    Obiektyw oczywiście kupiłem gdzie indziej, za 2550zł z europejską gwarancją i paragonem. Byłem skłonny kupić go w foto-net.pl za choćby symboliczną obniżką np.20-30zł, ale w obliczu kpienia sobie ze mnie w Foto-net.pl więcej nie kupię. Nie będę liczył na to, że może uda mi się trafić na bardziej życzliwego klientowi pracownika, "wysłuchując" wykładów o tym co jak i gdzie, które mnie obrażają bo mam własny rozum, a zapytałem tylko o dostępność i cenę.

    Zamieszczam kilka cytatów z korespondencji jaką otrzymałem ze sklepu foto-net.pl - jakby ktoś sobie życzył mogę udostępnić oryginały..


    Foto-net.pl w mailu do mnie napisali:
    o "tommy_j":
    "dobry sprzedawca Tomek Jaworski nie wystawi Panu dokumentu zakupu co generalnie oznacza, ze sprzedaz jest nielegalna i raczej nie naprawi Pan szkla w serwisie Canona. Toz naczy bbyc moze wystawi ale cena jaka pokazuje jest cena NETTO"

    o "michalmag", "Beata.Su", "FOTOIT" - nie odprowadzaja VAT

    o "gandini" - daja paragon z niemickiego sklepu

    "Wiekszosc "atrakcyjnych" firm:

    1. Nie ma sprzetu, ma tylko oferty
    2. Fakturuje na niemiecki VAT lub nie fakturuje
    3. Dostarcza sprzet z USA, bez serwisu, refurbished.
    4. Daje niemiecki paragon.

    "

    Firmie Foto-net.pl wiele brakuje do europejskiego czy nawet już polskiego standardu obsługi klienta. Odradzam zakupy u nich!
    Ostatnio edytowane przez tomaszstolz ; 07-07-2007 o 20:35

  2. #2
    Bywalec Awatar M.I.K
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Jastrzębie Zdrój / Kraków
    Wiek
    36
    Posty
    179

    Domyślnie

    Jakoś wszyscy co kupowali sprzęt u Tomka są zadowoleni... więc o co chodzi?
    Life is a box of chocolates, Forrest. You never know what you're gonna get.

  3. #3
    Bywalec Awatar ishi
    Dołączył
    May 2005
    Wiek
    44
    Posty
    145

    Domyślnie

    Pretensje do garbatego, że ma dzieci proste...
    ______________________________________________
    50D | BG-E2N | 350D | BG-E3 | T 17-50 2.8 | C 35 1.4 | C 70-200 4 | C 85 1.8 | C 430 EX | + szafa rupieci
    http://plfoto.com/42743/autor.html

  4. #4
    Bywalec Awatar M.I.K
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Jastrzębie Zdrój / Kraków
    Wiek
    36
    Posty
    179

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ishi Zobacz posta
    Pretensje do garbatego, że ma dzieci proste...
    Life is a box of chocolates, Forrest. You never know what you're gonna get.

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    No cóż Foto-Net nie zachęcił mnie do dłuższej współpracy i po jednym zakupie oraz próbie drugiego zrezygnowałem.
    Oczywiście TIPy nie prowadzą oficjalnie działalności gospodarczej więc nie odprowadzają VAT i innych podatków ale to kupujący decyduje gdzie chce kupić i nie zawsze cena jest najważniejsza. Na tym polega sztuka sprzedaży aby zapewnić tzw. wartość dodaną, dzięki której klient wraca. Widać foto-net nie odrobił tego zadania domowego.
    Ja preferuję inny sklep w Trójmieście.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Moment ..... tommy_j zawsze wystawia faktury jak klient sobie życzy ( kupowałem kilkakrotnie z F.VAT ) . To że jest wtedy trochę drożej niż cena allegrowa , no cóż , każdy musi jakoś żyć .

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Coś chyba jednak jest na rzeczy. Jakiś czas temu kupowałem lustrzankę olympusa dla siostry. Jako że wcześnie kupowałem trochę rzeczy w foto-net chciałem tam sfinalizować transakcję. Mówiąc krótko jako klient zostałem totalnie zlany. Zero kontaktu i zero sensownego podejścia do klienta. Nie mieli jednego obiektywu więc chciałem nawet poczekać tydzien lub dwa jednak tam gdzie mnie niechą to ja się narzucać nie będę.

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Widać za dobrze się im powodzi i już nie muszą się starać o klienta. Swoją drogą niewiele sklepów netowych działa no przyzwoitym poziomie.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  9. #9
    Początki nałogu Awatar adalbert
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    50
    Posty
    353

    Domyślnie

    mhmm... mam odmienne doświadczenia z tym sklepem - kupowałem u nich 2 torby lowepro na przestrzeni 8 miesięcy - na jedną musiałem poczekać ok. 2 tygodni - gdy pojawiła się ponownie w ofercie zadzwoniono do mnie, by mnie o tym poinformować/ komunikacja mailowa bez zarzutu - zawsze dostawałem jakiś konkretny rabat/darmową przesyłkę - dotychczas nie miałem jakichkolwiek zastrzeżeń...

  10. #10

    Domyślnie

    adalbert, ja wcześniej kupowałem u nich chyba 4 czy 5 razy...
    Pierwsze dwa razy wszystko ok, później już nie wysłano w obiecanym terminie, kolejnym razem nie otrzymałem rachunku (zdarza się) - na szczęście dosłali później... Tym razem przesadzili i więcej u nich nie kupię.
    Jak widzę nie tylko ja mam nienajlepsze doświadczenia z foto-net.pl

    Co za tupet aby na zwykłe zapytanie odpowiadać w taki sposób??!!
    W dodatku ile zadali sobie trudu, aby zbeszcześcić dobre opinie o sprzedawcach z Allegro.

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •