Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 73

Wątek: Cała prawda o Canon Polska (...)

  1. #31
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2017
    Miasto
    Białystok
    Posty
    514

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    W 2014 roku Canon wprowadził powłoki ASC {Air Sphere Coating) https://www.canon.com.hk/cpx/en/tech..._Ghosting.html
    które mają RF 400/2.8 i 28-70/2




    a w 2008 SWC (Subwavelength Structure Coating)

    https://www.youtube.com/watch?v=K8tLKhCpmgU
    Ostatnio edytowane przez capo-di_tutti-capi ; 07-02-2024 o 20:02

  2. #32
    Uzależniony Awatar Hubert Multana
    Dołączył
    Aug 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    35
    Posty
    650

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez cauchy Zobacz posta
    faktura VAT gdy ktoś chce wrzucić sprzęt w koszty
    2 lata temu jeszcze nie wystawiali
    I nie wystawiają. To nie jest polski sklep, tam jest holenderski NIP sprzedawcy. Widocznie maja swoje lokalne przepisy pozwalające na sprzedaż tylko klientom indywidualnym.
    Canon R6 mark II + Canon R50 + RF15-35mm f2.8L IS USM + RF 85mm 2.0 IS STM + RF 70-200 f4L IS USM +RF Sirui Anamorphic 50mm T2.9 + RF Sirui Anamorphic 150mm T2.9

    https://www.youtube.com/@HubertMultana

  3. #33
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2017
    Miasto
    Białystok
    Posty
    514

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)


    Nie wierzę.

    Bareja wciąż żywy.

    ...................
    Przecież mają polski https://rejestr.io/krs/75027/canon-polska
    Ostatnio edytowane przez capo-di_tutti-capi ; 07-02-2024 o 20:29

  4. #34
    Pełne uzależnienie Awatar cauchy
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    2 700

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    NIP ma każdy, a vatowcem nie jest każdy, widocznie nie są zarejestrowani jako płatnik VAT
    dziwne to dla mnie mocno, i szkoda, bo czasem mają dobre promki
    EOS R5 | EOS R6 | RF 14-35 | RF 70-200 | RF 85 | RF 400 | DJI Mini 3 Pro
    Flickr | YT

  5. #35
    Pełne uzależnienie Awatar Leon007
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto
    wieś, nie miasto
    Posty
    2 798

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Rozróżniajcie Canon Polska i Proclub, to są dwie różne firmy.

    Już nie pamiętam, ale czy nie jest tak, że od pewnego poziomu obrotów nie ma już wyboru i firma musi zostać vatowcem?
    Nie to ładne co ładne, ale co się komu podoba.
    Ja
    Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
    Konfucjusz

  6. #36
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2017
    Miasto
    Białystok
    Posty
    514

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    To ja bym kupował w UE z fakturą.

  7. #37
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 585

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Znam trochę przypadków z innych obszarów, gdzie sklep odrzuca usterkę jako gwarancyjną a producent ją uznaje. Dla "dobra sprawy" a nie dlatego, że merytorycznie tak jest.
    To np. zniszczone buty, połamane podczas montażu meble.
    W omawianym przypadku widać, że serwis Canona w DE troszczy się o wizerunek Canona, a w PL skupia się na stronie merytorycznej - jak się okazało szkodząc wizerunkowi Canona.
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

  8. #38
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2017
    Miasto
    Białystok
    Posty
    514

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    A na jakiej to podstawie twierdzisz, że
    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    serwis Canona w PL skupia się na stronie merytorycznej


    Fakt jest taki, że Canon Polska chciał wyrwać kasę.

    Wada fabryczna nie ma nic wspólnego z Niemcami czy Polską.
    Jak już to z miejscem produkcji.


    Jakim cudem firma nie wystawiająca faktur Vat może być oficjalnym dystrybutorem w cywiizowanym kraju
    Ostatnio edytowane przez capo-di_tutti-capi ; 07-02-2024 o 22:23

  9. #39
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 585

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez capo-di_tutti-capi Zobacz posta
    A na jakiej to podstawie twierdzisz, że...
    Podczas czyszczenia została uszkodzona powłoka na przedniej soczewce.
    Dla polskiego serwisu to koniec tematu: użytkownik uszkodził powłokę, nie ma na to gwarancji.
    A można podejść jak w DE: podczas normalnego użytkowania szkła zaczęła odłazić powłoka - trzeba to wymienić na gwarancji.
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

  10. #40
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 249

    Domyślnie Odp: Cała prawda o Canon Polska (...)

    Cytat Zamieszczone przez marfot Zobacz posta
    Znam trochę przypadków z innych obszarów, gdzie sklep odrzuca usterkę jako gwarancyjną a producent ją uznaje. Dla "dobra sprawy" a nie dlatego, że merytorycznie tak jest.
    To np. zniszczone buty, połamane podczas montażu meble.
    W omawianym przypadku widać, że serwis Canona w DE troszczy się o wizerunek Canona, a w PL skupia się na stronie merytorycznej - jak się okazało szkodząc wizerunkowi Canona.
    No ale pisząc w ten sposób, dajesz do zrozumienia, że to jednak Klient zawalił a nie Canon
    Oczywiście ja niczego nie rozsądzam, ale jeśli przez lata używasz markowego płynu do czyszczenia, nigdy się nic nie działo i nagle w kolejnym szkle taki problem, który również opisują inni, to jednak samo nasuwa się gdzie szukać pomocy. Oczywiście równie dobrze można by wysunąć tezę, że ta konkretna produkcja płynu była wadliwa - ale tak naprawdę, by to stwierdzić, należałoby przeprowadzić niezależne badania przez biegłego - zarówno w kontekście płynu, jak i szkła.

    BTW sam miałem (już nie pamiętam czy tu opisywałem) taką sytuację z nowym smartfonem Pixel 6 Pro - jakieś 2 tygodnie po zakupie nagle coś strzeliło w obiektywie (jak się później okazało) i byłem mega wściekły (nic nie uderzyłem, po prostu w zwykły sposób używałem telefonu zgodnie z przeznaczeniem), bo pierwszą rzeczą o jakiej pomyślałem, to że mi odwalą zgłoszenie gwarancyjne, bo powiedzą, że uszkodzenie mechaniczne (de facto takowe było), niejako celowo odesłałem telefon do sprzedawcy wskazując jako podstawę niezgodność towaru z umową (licząc, że w razie czego nie zdąży w 14 dni z diagnozą i odpowiedzią); sprzedawca odesłał do Google, nota bene do DE, a tam wszystko finalnie naprawili w ramach gwarancji o nic nie pytając (oczywiście na telefonie nie było żadnych uszkodzeń czy czegokolwiek). Telefon miałem z powrotem po 10 dniach i działa do dzisiaj. Jak się wtedy okazało problem pękających samoistnie elementów w obiektywie był problemem globalnym tego modelu, no ale mogło być różnie, bo jakby odpisali mi, że uszkodzenie gwarancyjnej bujaj się gościu to byłbym w czarnej d...

Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •