Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 78

Wątek: Pierwsza lustrzanka Canon EOS 20D i jaki obiektyw.

Dopiero zaczyna

Domyślnie Pierwsza lustrzanka Canon EOS 20D i jaki obiektyw.

Witam,
    w fotografii jestem początkujący ale troszeczkę wiedzy mam . Otóż znajomy sprzedaje body Canona EOS 20D i pomyślałem że będzie to idealny aparat na początek przygody. Moje pytanie brzmi czy cena 300 zł jak za body i battery packa jest adekwatna co do sprzętu i jego lat (6), konstrukcja może nie należy do najnowszych ale myślę że spełniła by moje oczekiwania. Drugie moje pytanie to jaki tani obiektyw najlepiej używany kupić?, sam znalazłem na allegro taka ofertę: Canon EF 28-80 mm f/4-5.6 II - obiektyw (6400387921) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i czy taki obiektyw byłby odpowiedni na początek. Dodam że nie mam jakiegoś dużego budżetu.

Pełne uzależnienie Awatar aptur

Domyślnie Odp: Pierwsza lustrzanka Canon EOS 20D i jaki obiektyw.

Cytat Zamieszczone przez wolf1953ii Zobacz posta
    Moje pytanie brzmi czy cena 300 zł jak za body i battery packa jest adekwatna co do sprzętu i jego lat
    Cena 300zł może być. Zależy jeszcze w jakim jest stanie i jaki ma przebieg migawki (zapytaj o to).
    Drugie moje pytanie to jaki tani obiektyw najlepiej używany kupić?, sam znalazłem na allegro taka ofertę: Canon EF 28-80 mm f/4-5.6 II - obiektyw (6400387921) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i czy taki obiektyw byłby odpowiedni na początek. Dodam że nie mam jakiegoś dużego budżetu.
    Będzie tobie brakować szerokiego kąta. Na twoim miejscu poszukałbym kita 18-55 najlepiej IS (te wersje były ostre). Potem sobie dokupisz 50/1.8.

Dopiero zaczyna

Z tego co wiem to aparat jest w miarę dobrym stanie migawka ma przebieg na poziomie 60 tys. zdjęć. A co do obiektywu to nie za bardzo wiem jak go dobrać i niestety ale budżet nie za bardzo pozwoli mi na szeroki wybór dla tego szukam czegoś taniego max do 160zł +/-.

Coś już napisał
    Miasto
    Bieszczady