Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Canon 7D Mark II i jaki obiektyw .

Domyślnie Canon 7D Mark II i jaki obiektyw .

Witam. Zamierzam zostać posiadaczem Canona 7D Mark II.Pozostaje jeszcze kwestia obiektywów.
    Canon 70-200 2,8 II czy Canon 70-200 f/4.Ten pierwszy , wiem cudo... ale cena...Jestem amatorem i będe focił głównie na powietrzu. Czy Canon f/4 da sobie radę przy zdjęciach sportowych ?
    Chodzi mi właśnie o te ogniskowe , o obiektywach 100-400 , 150-600 już się wystarczająco naczytałem.
    Oczywiście chodzi mi o połączenie tego obiektywu z Canonem 7D Mark II.

Bywalec Awatar mateu-sz

Domyślnie Odp: Canon 7D Mark II i jaki obiektyw .

cena między jednym a drugim to 100% różnicy . teraz pytanie czy warto dać tyle kasy.
    Skoro jesteś amatorem hmmm ja bym tyle nie zapłacił w sumie nawet porównując je ze sobą na pierwszym z brzegu portalu zobaczysz ze za dużo różnic miedzy jednym a drugim nie ma jeśi chodzi o amatorskie zastosowanie oczywiście

i dzięki twojemu postowi zastanawiam się czy go nie kupić

Pełne uzależnienie Awatar tombas
    Miasto
    Nowy Sącz

a to szkło to musi byc zoom?
    jeśli nie, to może C 200mm f/2.8 (używki tanie jak barszcz)
    u mnie sprawdza się doskonale :-)
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

tiaaa zoom jest bardziej uniwersalny , a ja już stary jestem biegać mi się nie chce..Konkretniej to chodzi mi o to czy w Canonie 70-200 f/4 AF da sobie rade przy sporcie ( z 7D Mark II oczywiście )

Pełne uzależnienie Awatar RobertON
    Miasto
    Gorzów Wlkp.

Cytat Zamieszczone przez macis Zobacz posta
    Canonie 70-200 f/4 AF da sobie rade przy sporcie
    Mam niewielkie doświadczenie w sporcie, tylko judo (hala), sporty jeźdźeckie czy cross (na powietrzu).

70-200/4 tylko do tych drugich się nadaje, moim zdaniem, gdzie nie brakuje światła.