Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Pierwsza lampa błyskowa do Canon 600D - dla amatora

Domyślnie Pierwsza lampa błyskowa do Canon 600D - dla amatora

Planuję zakup lampy błyskowej do swojego Canona 600D. Jestem amatorem i mam bardzo ograniczony budżet na ten cel ok 300-400zł (opcja dozbieraj i kup lepszą odpada). Fotografuję głównie imprezy rodzinne (dom, plener), uroczystości w kościele, urlopowe wypady, rzadko portrety. Wstępnie znalazłem taki model: THINKLITE TT-680 - za ok 369zł. To pewnie jakiś chińczyk ale ma HSS jako chyba jedyny w tym przedziale cenowym. Pytanie czy ta funkcja będzie mi w ogóle potrzeba przy takim amatorskim fotografowaniu?? Jak byście ocenili tą lampę wg parametrów (a nie tylko marki) w stosunku do tego co mamy na rynku za tą cenę? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Pełne uzależnienie Awatar tombas
    Miasto
    Nowy Sącz

Domyślnie Odp: Pierwsza lampa błyskowa do Canon 600D - dla amatora

jeśli nie musi być nowa, to za 400zł znajdziesz canona 430ex wer.I (sprzet raczej amatorski, wiec "wybłyskana nie będzie)
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

Bywalec Awatar chrisNI
    Miasto
    Newry

Z danych technicznych to jest ok. Moc lampy GN 58, ma E-TTL, I HSS. Nie wiadomo Jak z jakościĂ* I wytrzymałościĂ* tego produktu. Z chinoli dobrá pozycjá cieszycie sié Yongnuo sá wierná kopiá lamp systemowych choć ròżnie jest z temp barwowá błysku.

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Gdańsk

Cytat Zamieszczone przez yut Zobacz posta