Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Canon EF 300 mm f/2.8L IS USM pytanie przed zakupem

Domyślnie Canon EF 300 mm f/2.8L IS USM pytanie przed zakupem

Witam,

mam okazje kupic za granica 300tke caly komplet od pierwszego wlasciciela, w dosc okazyjnej wrecz niskiej cenie bardziej zblizonej do ceny wersji bez is.
    Jako iz jestem fotoamatorem bez jakiegos wielkiego praktycznego doswiadczenia, moja ocena obiektywu sprowadzilaby sie do sprawdzenia czy nie byl rozkrecany, czy czysty w srodku itp. Wykonaniu paru sampli itp. Wiekszych testow raczej nie wykonam bo nie bylyby pewnie miarodajne dla samego siebie. Z zewnatrz obiektyw wyglada jak prawie nieuzywany.
    I mam pytanie czy w tej klasie obiektywu, ktory liczac w zlotowkach kosztuje mozna powiedziec duzo zdarza sie jakis babol w sensie, ze jest egzemplarz mydlo albo jakis front back focus? Czy ktos slyszal zeby sie takie tele w ogole psulo? Jeszcze osobiscie nie mialem go w rekach, ale cena w przeliczeniu na zl ok 9 kola wydaje mi sie dosc niska.. Nie widzialem jeszcze negatywnych opinii o tym szkle pod wzgledem technicznym a nawet tylko pozytywne bardziej, ze to np po 400tce najostrzejsze tele canona.
    Prosze nie rozwijac watku po co amatorowi tele za pare kola. Po prostu lubie sprzet wysokiej klasy, mam akurat zaskurniaki na niego, i chcialbym kupic dlatego, iz planuje pobawic sie w fotografie przyrodnicza i sportowa, ktora bylaby pochodna zainteresowan i rowniez, ze ceny tych tele jakos nie spadaja znacznie w przypadku ewentulanej odsprzedazy.

sorki za brak polskich znakow.

Pełne uzależnienie
    Miasto

Domyślnie Odp: Canon EF 300 mm f/2.8L IS USM pytanie przed zakupem

Canon Lens: Primes - Canon EF 300mm f/2.8L IS USM (Tested) - SLRgear.com!

I zjechałem niżej w komentarze gdzie znalazłem coś takiego: