PDA

Zobacz pełną wersję : canon 1d mark II czy coś nowszego?

jajo_antipo
26-09-2012, 11:04
Witam,
mam dylemat w wyborze kupna drugiego body, przeczytałem już dużo wątków na ten temat, jednak są to tematy zazwyczaj trochę starsze niż obecne czasy.
Jestem amatorem, posiadam canona 20d od jakiś 3lat i jestem z niego zadowolony jednak przyszedł czas na coś lepszego. Głównie fotografuje sport i z tego względu potrzebuje szybszego i pewniejsza na pewno autofokusa. Mam możliwość kupna canona 1d mark II w naprawdę dobrym i sprawdzonym stanie z przebiegiem zaledwie 20tysięcy za około 3000zł. W sumie po przeczytaniu różnych forum jestem już (prawie w 100%) zdecydowany na tą jedynkę, chociaż jednak cały czas przez myśl mi jeszcze przechodzi kupno może jakiegoś nowszego body. Myślałem o 50d, ewentualnie 7d chociaż droższe i opinie różne. Z obiektywów posiadam c 28 1.8, c 85 1.8 i samyanga 8 3.5. Obiektywy pasowały by mi do jedynki, a samyanga używałbym z 20d nadal. Tak jak pisałem wcześniej głównie to sport, ale czasami zdarzają się chrzciny i możliwe że jakiś ślub znajomym. Canon 28 1.8 na jedynce dałby jakieś 36mm to na ślub w razie czego dałby rade?
Wiem, że jedynka to już sprzęt profesjonalny i wytrwały, jednak ma już swoje lata. Do tej pory ma w sumie mnóstwo dobrych opini, ale czy jest sens kupować jeszcze tak stare body? Do wydania mam tylko 3000zł. Będę wdzięczny za każdą pomocną odpowiedź.

RTSiak
26-09-2012, 11:37