PDA

Zobacz pełną wersję : Przejście z kompakta na lustrzanke cfrową?

MateuszCanon
21-12-2011, 20:59
Witam, do tej pory używałem kompaktów - ciągle canon, jestem zdania, że jak aparat fotograficzny to tylko canon. I teraz chciałbym kupić coś lepszego i zastanawiam się na cyfrową lustrzanką. Jestem amatorem i nie zamierzam robić zdjęć codziennie i szkolić się w tym fachu. Dopiero na wyjazdach się do tego przykładam, ale tylko na etapie szukania fajnych miejsc do zdjęć bo o fotografii niewiele wiem. Dlatego pomyślałem, że cyfrowa lustrzanka będzie najbardziej odpowiednia. Jeżeli jestem w błędzie to proszę mnie uświadomić.

Myślę przekazać do 1600zł na coś ze stajni canona.
Może być inna firma jeżeli będzie to coś lepszego, liczę na Was.

Może coś takiego ?
http://allegro.pl/canon-1100d-18-55-iii-16gb-torba-nastepca-1000d-i2000145433.html

Bogdan56_Ch
21-12-2011, 21:12
Lustrzanka C1100 będzie odpowiednia ale ten obiektyw nie, gdyby chć była to wersja z IS...............

MateuszCanon
21-12-2011, 21:42
Lustrzanka C1100 będzie odpowiednia ale ten obiektyw nie, gdyby chć była to wersja z IS...............

Dziękuje za odpowiedź hm, a jest możliwość zakupu tej lustrzanki z obiektywem IS...?

m-a-r
21-12-2011, 21:55
[...]Dopiero na wyjazdach się do tego przykładam, ale tylko na etapie szukania fajnych miejsc do zdjęć bo o fotografii niewiele wiem. Dlatego pomyślałem, że cyfrowa lustrzanka będzie najbardziej odpowiednia. Jeżeli jestem w błędzie to proszę mnie uświadomić.

I właśnie dla tego powinieneś raczej szukać nowego aparatu wśród kompaktów. lustro wymaga wiedzy technicznej, zdjęcia z trybu auto będą gorsze niż z kompakta. Standardowe obiektywy w cenie poniżej 1 tyś zł dadza obraz gorszy niż w kompakcie. Większe użyteczne ISO w lustrze zostanie zniwelowane bardzo ciemnymi tanimi obiektywami. Musisz tez być przygotowanym, że lustro to konieczność zakupu przynajmniej dwóch obiektywow. Obiektywy megazoom 18-200 dadzą obraz gorszy niż ze średniej klasy kompakta.