PDA

Zobacz pełną wersję : Nissin Di622 Mark II vs Metz Mecablitz 44 AF-1 Digital

muu
13-09-2011, 11:39
Witam,

Do tej pory nie potrzebowałem lampy błyskowej, ale z czasem zauważam że w wielu przypadkach by się przydała. Znajomy polecił mi te dwa modele. Ogółem jestem amatorem i nic mi nie mówi ich specyfika. Chciałbym, wybrać taki model, który zaspokoi moje aktualne amatorskie potrzeby, ale też taki, który sprawdzi się w przyszłości. Ogółem nie oczekuje cudów, na początku na pewno będę korzystał z automatycznych trybów, później pewnie będę testował różne ustawienia. Od razu zaznaczę, że nie chce kupować używanej 430 stki. W grę wchodzi tylko nowa lampa do ceny ok. 550 zł. Nie ograniczam się tylko do wspomnianych wyżej modeli. Serdecznie proszę o propozycje, opinie, rady,

Pozdrawiam!

Ps. Aparat, który posiadam to Canon 500D

McMelassa
13-09-2011, 11:57
Witam. Róznież kilka dni temu kupowałem lampę. Między innymi miałem na uwadze te dwa modele (nissina ma mój kolega). Postanowiłem ostatecznie dołożyć trochę pieniędzy i kupić droższy model Metza (50 AF-1), nie chcę na razie (w dłuższym czasie) zmieniać lampy dlatego tak zdecydowałem. Udało mi się go dostać za cenę 699zł (nowy) i można powiedzieć że jestem zadowolony. (Na ile może być zadowolony amator :) )

dziobolek
13-09-2011, 13:35
Godna uwagi jest IMHO również Yongnuo YN565EX
Sam się nad nią zastanawiam :roll:

Mini test-recenzja:

http://www.canon-board.pl/showthread.php?t=77959

http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=16485&sid=28dad429e72b8046e17da27733651831

Pozdrówka!

muu
13-09-2011, 13:51