PDA

Zobacz pełną wersję : Kurs fotografii dla początkujących



sylvii
19-12-2010, 01:00
Cześć :)
Z góry przepraszam jeśli źle umieszczam post i w razie czego, to proszę o przeniesienie :)

Szukam kursu fotografii dla początkujących (w Warszawie). Skończyłam studia polonistyczne i chciałabym pracować jako redaktor. Niestety nie znam się na fotografii, a chciałabym uzupełniać moje teksty dobrymi zdjęciami. Znalazłam następujące kursy:
http://www.akademiafotografii.pl/war...urs-fotografii
http://wsfoto.art.pl/informacje-o-sz...rowej/program/
Oczekuję, że po kursie nie będzie dla mnie tajemnicą obsługa aparatów cyfrowych, lustrzanek, dobór przysłony, czasu naświetlania, oraz że będę miała jakieś pojęcie jak uzyskać fajne efekty na zdjęciach. Czy ktoś z Was mógłby się wypowiedzieć na temat którejś ze szkół? A może znacie coś innego wartego polecenia? :)

Potrzebuję, aby kurs był prowadzony przez jakąś firmę (muszę mieć fakturę).

pozdrawiam
Sylwia

rainbow_jeremy
20-12-2010, 19:15
Polecam instrukcję obsługi aparatu i pierwszą lepszą książkę dla początkujących;)

Pinek
20-12-2010, 19:33
Sam nigdy nie byłem na takim kursie ale myślę że jeżeli chodzi o naukę podstawy to wszędzie będzie podobnie. Po za tym tak jak kolega wyżej napisał, warto pobawić się też samemu sprzetem przy jakiejś lekturze

MaRyBu
23-12-2010, 18:05
Polecam książki Bryana Petersena wydawnictwa Galaktyka.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Bryana Petersona z cyklu fotografia bez tajemnic.
Przepraszam za pomyłkę w nazwisku autora

TomBlack
24-12-2010, 21:20
Oczekuję, że po kursie nie będzie dla mnie tajemnicą obsługa aparatów cyfrowych, lustrzanek, dobór przysłony, czasu naświetlania, oraz że będę miała jakieś pojęcie jak uzyskać fajne efekty na zdjęciach.