Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Portrait Professional v11.2 czy coś innego

  1. #1
    Bywalec Awatar Arni
    Dołączył
    Feb 2012
    Miasto
    Rumia
    Posty
    136

    Domyślnie Portrait Professional v11.2 czy coś innego

    Ściągnąłem właśnie wersję testową proponowanego w okołoforumowych reklamach programu Portrait Professional v11.2. Po chwili zabawy z przypadkową fotką mocno się zdziwiłem, jak mocno i łatwo można w nią ingerować. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z programami fotograficznymi: kiedyś kilka lat używałem Olympus Master, teraz bawię się DPP, który dostałem wraz z aparatem. Głównie wywołuję rawy wprowadzając przy tym drobne korekty oświetlenia, kontrastu, czy ostrości.
    Czy ten Portrait Professional v11.2 jest faktycznie godny uwagi, czy polecacie coś innego ?
    EOS 60D + C50/1.8 + C24-105/4.0 L + S10-20/4.0-5.6 EX DC HSM + S30/1.4 EX DC HSM + T70-300/4.0/5.6 SP Di VC USD
    Metz 50 AF-1 + Hama Traveler Pro
    E-system przeszedł do historii ...

  2. #2
    Bywalec Awatar Max13
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Hither and Thither
    Posty
    197

    Domyślnie Odp: Portrait Professional v11.2 czy coś innego

    To bardzo dobry program, od wersji 10 bardzo udoskonalony. Warto kupic wersje Studio bo dziala jak plugin w PS i mozna obrabiac Rawy. Nie ingeruje w zdjecie tak mocno jak Portretuaire (choc jest to oczywiscie kwestia ustawien), jest lepszy niz OnOne.

  3. #3
    Bywalec Awatar Arni
    Dołączył
    Feb 2012
    Miasto
    Rumia
    Posty
    136

    Domyślnie Odp: Portrait Professional v11.2 czy coś innego

    Nie znam nieststy PS, Portretuaire, ani OnOne, nic mi więc niestety te odniesienia nie mówią, zdam się więc na Wasze opinie. Czy Portrait Professional v11.2 różni się od wersji Studio ? Czy kupując go będę miał funkcje retuszu, którymi się bawiłem oraz te, które daje mi DPP ? Chetnie używałbym jednego programu ...