Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41

Wątek: Kobieta filmująca lustrzanką - opinie

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar milka
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    23

    Domyślnie Kobieta filmująca lustrzanką - opinie

    Stoję właśnie przed decyzją zakupienia sprzętu do filmowania dslr. Odczuwam niebywałą chęć tworzenia filmów. Miałam doświadczenie na studiach w montażu nieliniowym i czuję, że mam twórczą duszę. Jednak jako, że jestem początkującą w tej branży, zastanawia mnie ostatnio jak postrzegane są kobiety filmujące lustrzankami? Zwłaszcza kiedy muszą np. użyć ciężki glidecam lub cały system z kamizelką... Jakie są Wasze opinie? Czy to ma sens? Z góry dziękuję za wszelki wypowiedzi!

  2. #2
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    45
    Posty
    11 944

    Domyślnie Odp: Kobieta filmująca lustrzanką - opinie

    no... kobita w usmarowanym kombinezonie lezaca pod autem moze by mnie zdziwila.

    ale z kamera? czemu niby?
    www albo tez flickr

  3. #3
    mk
    Guest

    Domyślnie Odp: Kobieta filmująca lustrzanką - opinie

    Coraz więcej kobiet bierze za aparaty, kamery więc nie ma nic w tym złego według mnie. Choć jest jakaś tam niechęć do kobiet w zawodzie fotografa, znajoma przez całe 2 lata nie dostała ani jednego zlecenia na ślub bo jest kobietą, a ludzie, którzy za tą samą cenę robili coś mega złego (full automat i jedziemy jednym obiektywem!!) mieli dużo zleceń bo to mężczyźni... Choć jednym zaprzeczeniem może być Aga Rusinowska (5czwartych), która robi zdjęcia razem z Marcinem Rusinowskim (według mnie jedni z lepszych fotografów ślubnych w Polsce!) ; ) Nie wiem jak do tego podchodzą inni, ale według mnie rynek foto/video jest zdominowany przez mężczyzn, co nie zmienia faktu, że dużo kobiet bierze się z powodzeniem za fotografię (nie mówię tu o gimnazjum z lustrzanką photography). Próbuj ; )!!

  4. #4
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006