Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Canon M6 z obiektywem Sigma 30mm F1.4 , jaki adapter?

  1. #1

    Domyślnie Canon M6 z obiektywem Sigma 30mm F1.4 , jaki adapter?

    Szanowni Państwo,

    Mam Canona m6 i dokupiłam niedawno Sigmę F1.4 EX DC. Zaczęłam poszukiwania adapteru i zwariowałam. Jestem początkującym forumowiczem i początkującym fotografem, czy poradzicie biednej nieświadomej jaki adapter mam kupić żeby wszystko pięknie się złożyło razem? Bardzo dziękuję i pozdrawiam,
    Ola

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar jinks
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    39
    Posty
    2 178

    Domyślnie Odp: Canon M6 z obiektywem Sigma 30mm F1.4 , jaki adapter?

    Cytat Zamieszczone przez AleksandraMm Zobacz posta
    Szanowni Państwo,

    Mam Canona m6 i dokupiłam niedawno Sigmę F1.4 EX DC. Zaczęłam poszukiwania adapteru i zwariowałam. Jestem początkującym forumowiczem i początkującym fotografem, czy poradzicie biednej nieświadomej jaki adapter mam kupić żeby wszystko pięknie się złożyło razem? Bardzo dziękuję i pozdrawiam,
    Ola
    Z tego co rozumiem to Twoja Sigma ma bagnet EF. Potrzebujesz adaptera ef-->M. Jest oryginał canona i zamienniki.

    Np. coś takiego: https://www.komputronik.pl/product/2...IaApHpEALw_wcB

    Bardzo fajne szkło. Jeśli będzie Ci to dobrze współpracować to będziesz na pewno zadowolona ze zdjęć.
    Ostatnio edytowane przez jinks ; 17-05-2018 o 22:50
    Miłego dnia
    moja www

  3. #3

    Domyślnie Odp: Canon M6 z obiektywem Sigma 30mm F1.4 , jaki adapter?

    Dzięki za odpowiedź. Tak, moja Sigma ma bagnet EF. Czy wiesz może coś na temat tańszych zamienników:-)? Już nie mogę się doczekać zdjęć!!

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar jinks
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    39
    Posty
    2 178

    Domyślnie Odp: Canon M6 z obiektywem Sigma 30mm F1.4 , jaki adapter?

    Cytat Zamieszczone przez AleksandraMm Zobacz posta