Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Canon Eos M3

  1. #1

    Domyślnie Canon Eos M3

    Witam jest mój pierwszy post więc się przywitam.Na wstępnie jestem amatorem fotografii i często słyszę że nie umiem robić zdjęć.Szukam czegoś do wszystkiego i do fotografowania zdjęć produktywnych .To znaczy od czasu do czasu potrzebuje coś sprzedać na allegro i do tego będzie mi też służył aparat.Od razu powiem że nigdy nie miałem lustrzanki i ktoś na forum facebokowym doradził mi poszukać bezlusterkowca . Nie mam wielkiego budżetu max 1500 -2000 zł .Wiadomo mam namiot ,statyw ,ale na razie pstryka starym kompaktem casio .
    .Więc wypatrzyłem sobie mało używany Eos M3. Poradźcie mi czy warto dawać 1700zł z obiektywem EF-M 15-45 IS STM
    Czy ten aparat jest naprawdę taki dobry jak piszę strona Canon .pl
    Mam też na oku EOS M10 ,za nowy wołają ok 1500zł
    Który byłby lepszy do moich potrzeb .
    Dzięki za rady

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar pan.kolega
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    2 817

    Domyślnie Odp: Canon Eos M3

    Na Amazon można nabyć nowy zestaw bez gwarancji M3 lub M10 z tym obiektywem za mniej niż $450, więc cena 1700 PLN za używany nie jest zbyt atrakcyjna. Ale może kilka miesięcy temu była, bo $ tanieje.
    Za tą samą ~cenę można też mieć Sony a6000 bez obiektywu.
    Ostatnio edytowane przez pan.kolega ; 08-09-2017 o 20:01
    I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.

  3. #3

    Domyślnie Odp: Canon Eos M3

    Ceny na allegro i w sklepach internetowych są w przedziale ok 2300zł. Pewien gość chce mi sprzedać nówkę za 1700 zł z UK .Zastanawiam się czy warto ?
    Ktoś ma użytkuje taki aparacik .Dzięki za odpowiedz

  4. #4
    Dopiero zaczyna Awatar apz
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    26

    Domyślnie Odp: Canon Eos M3

    Puszka M3 jak najbardziej w porządku. Porównuję ją z 7DII.
    M3 robi lepsze zdjęcia, zwłaszcza na wysokich czułościach.