Monopod

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • canon_user

Monopod

Witam wszystkich związanych z tym forum.
    Pisze tu po raz pierwszy i od razu zwracam się z pytaniem.
    Coraz częściej znajduje się w sytuacjach gdzie nie moge lub nie chce taszczyć statywu ale potrzebuje pewnej stabilności przy robieniu zdjęć. Jednym z rozwiązań jest oczywiście monopod. Nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Czy ktos moze mi powiedziec jaki model , jakiej firmy się sprawdza i na co uważać przy kupnie tego sprzetu ?
    Pozdr.
  • Czacha
    fotograf
    • 2004
    • 4868

sorry.. ale.. czy "sprawy administracyjne" sa miejscem na tego typu pytanie?

przenosimy!
    https://www.piotrczechowski.pl

Komentarz

• Rudi
      Bywalec
      • 2004
      • 241

Już o tym było na forum:

Komentarz

• canon_user

Dzięki
        Pozdr.

Komentarz

• krecio
          Początki nałogu
          • 2004
          • 470

No, szwagier. Czytać sie nie chciało.
          pozdr.
          krecio
          pozdr.
          krecio

5D + 5D Mk III

Komentarz

• canon_user

Szwagier nie wtrącaj sie kiedy pytam fachowcow

Komentarz

• krecio
              Początki nałogu
              • 2004
              • 470

Proszę Szanownych Kolegów. Szwagier nie dodał tego po co mu ten monopod. Otóż pstryka głównie architekturę. Prawda, że czasem sa to krzaki i wertepy ale jednakowoż sa to głównie budynki albo gruzy. Spór o tego badyla toczy już jakieś dwa miechy i jak widzę nadal mu po łbie chodzi zakup kija. O tym na czym foci to niech sam sie wypowie bo być może czegoś nie wiem...? Przyłaczam sie do jego prośby o fachowa poradę. A że szwgier jest leciuteńko leniwy to może nie każcie Mu grzebać bo innych postach.
              pozdr.
              krecio
              pozdr.
              krecio

5D + 5D Mk III

Komentarz

• canon_user