Komplet szkiel dla amatora

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Patryk2k
    • 2011
    • 3

Komplet szkiel dla amatora

Witam. Musze sie poradzic was o rade.
    Mam Canona 500D z kitowym obiektywem 18-55 IS, przez przypadek w łapki wpadl mi 18-135 IS. Mam teraz dwa obiektywy ktore w sumie nie daja mi pelni szczescia i zastanawiam sie czy sprzedajac oba kupie cos fajnego?
    Zastanawiam sie nad Tamronem 17-50, wiem, ze tematow byla masa ale chcialem was spytac o to czy nie odczuje roznicy kiedy kupie obiektyw bez IS/VC i czy odczuje wyrazna roznice w jakosci zdjec?
    Jestem raczej amatorem i szukam szkiel w miare cenowych z dobrymi parametrami. Zastanawiam sie czy dokupienie potem do zestawu np. 55-250 lub 70-200 f4 spelni wymagania przecietnego czlowieka?
  • tombas
    Pełne uzależnienie
    • 2006
    • 2194

Zamieszczone przez Patryk2k
    Zastanawiam sie czy dokupienie potem do zestawu np. 55-250 lub 70-200 f4 spelni wymagania przecietnego czlowieka?
    do tego to średni kompakt wystarczy, a Ty chyba chcesz więcej, więc mierz wysoko!
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

Komentarz

• tomfoot
      Pełne uzależnienie
      • 2010
      • 2362

Tamron 17-50 2.8 w zamian za kit i 18-135 is to bardzo dobre rozwiązanie. Kwestia uzupełnienia wyższych ogniskowych np. canonem/tamronem 70-200 lub 70-300 to już temat na dalsze rozważania (którym konkretnie). Spełni Twoje oczekiwania tak czy inaczej.

Komentarz

• blumarine
        Coś już napisał
        • 2009
        • 52

poszukaj na forum, było to pewnie z tysiąc razy..
        zamień na Tamrona 17-50 (światło zrekompensuje ci stabilizacje, a i tak lepiej się sprawdzi do ruchomych scen), z czasem 70-200/4 i będziesz szczęśliwy i miał duże możliwości

Komentarz

• mar_ko
          Bywalec
          • 2010
          • 144