350D + oświetlenie studyjne

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ripek
    Pełne uzależnienie
    • 2005
    • 1486

350D + oświetlenie studyjne

Witam,

zastanawiam się nad złożeniem jakiegoś mini studia do zdjęć. Chciałbym zakupić oświetlenie typu:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70300427

I tutaj pojawia się problem. Ponieważ 350d nie ma jakotakiego wyjścia na zewnętrzną lampę, są 2 rozwiazania:

1. Oświetlenie poprzez kabel synchro na gorącej stopce
    2. Wyzwalanie lamp błyskiem lampy z aparatu.

Mam pytanie co do pierwszego sposobu. Widziałem na allegro taki przewód, zastanawiają mnie jednak 2 rzeczy:
    1. Czy zakładając na stopke kostke z kablem mogę na tą kostkę załozyc speedlite'a ?
    2. Jak rozdzielić sygnał na 2 zestawy oświetleniowe?

Dzięki za odpowiedź, w temacie oświetlenia studyjnego jestem całkiem zielony >> <<
    Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II
  • adamek
    Pełne uzależnienie
    • 2004
    • 2265

Takie żarówki to mozna sobie moim zdainem kompletnie odpuścić.
    Jak pracuję w studiu, to czasem 500ws jest za mało...
    A sądze, że 250 to absolutne minimum do fotografowania.

A co do wyzwalania - ja wyzwalam 33v przez kostkę nakładaną na stopke - produkcji rowi (hamy zgubiłem :/)
    I wszystko gra. a większość lamp jest i tak wyposażona w fotocelę.
    Miłego dnia
    adam jastrzębowski
    cyfra i analog. obiektywy, statyw i monopod
    tu tu

Komentarz

• ripek
      Pełne uzależnienie
      • 2005
      • 1486

Aha czyli wystarczy ze blysne lekko lampą główną z aparatu i fotocele to wyłapią?

Komentarz

• Tomasz1972
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 3042

Fotocele wyłapią nawet podczerwień - zanim kupiłem radiwyzwalacz używałem ruskiej lampki przysłoniętej foliami czerwoną zieloną i niebieską . Błysku z lampki nie było widać, a lampy główne się wyzwalały . pozdrowionka

Komentarz

• krzypol
          Bywalec
          • 2005
          • 174