Moje testy Tamrona i innych obiektywow

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marcin K
    Bywalec
    • 2005
    • 142

Moje testy Tamrona i innych obiektywow

Witam serdecznie.

Jestem w trakie wrzucania na serwer moich wlasnych testow obiektowow:
    Nie jestem specem od fotografii, ale pomyslalem sobie, ze przetestuje sobie moje obiektywy, a moze tez komus sie to przyda

Przetestowane przeze mnie obiektywy to:

Tamron 28-75 f/2.8 SP AF XR Di LD Aspherical (IF) Macro
    EF 50 mm f/1,8 II
    EF 100 mm f/2,8 Macro USM
    EF-S 18-55 f/3.5-5.6
    Sigma 70-300 f/4.0-5.6 APO Macro Super II

W tej chwili wrzucilem troche obrazkow z Tamrona
    Znajduja sie one na stronie: http://itzone.com.pl/fototests/

Do wszystkich mam prosbe o przejrzenie strony i stwierdzenie, czy tego typu
    testy komus sie przydadza i czy dalej obrazki wrzucac, czy to nie ma sensu.

Ewentualnie, czy pomysl jest dobry, tylko powinienem dla testow zrobic inne zdjecia.

pozdrawiam i czekam na uwagi i sugestie.

Marcin
    Marcin Kasiński
    http://itzone.pl
  • Vitez
    zło konieczne
    • 2004
    • 19804

Zamieszczone przez Marcin K

Idz na spacer i porob zdjecia a nie testy .

Komentarz

• Nicram
      Bywalec
      • 2005
      • 232

Marcin
      jakieś wnioski
      jakieś D + sporo zapału

Komentarz

• Pietro
        Bywalec
        • 2005
        • 132

No. Super kadry, swietnie uchwycony temat, jaka akcja. A na nastepnych poprosze sasiadke.
        Idzie Panie nowe....

Komentarz

• thorin
          Pełne uzależnienie
          • 2005
          • 1990

heh chlopcy nie badzcie tacy uszczypliwi, ktos wreszcie wyszedl z inicjatywa i niezlym pomyslem, te wszystkie obiektywy moze i maja testy w sieci ale wreszcie bedzie mozna zapchac usta tym ktorzy chca tylko i wylacznie zdjecia "prawdziwe" z tamrona a nie PS-ocone mi sie inicjatywka podoba, i coraz bardziej cieszy mnie moj mroczny tamron pozadania

Komentarz

• Marcin K
            Bywalec
            • 2005