Zdjęcia czarno -białe

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kartel
    Bywalec
    • 2005
    • 165

Zdjęcia czarno -białe

Witam, jestem początkującym fotografem i mam pytanie... Jak robić zdjęcia czarno białe z canona 300d? Czy jest to możliwe jedynie dzięki obróbce zdjęć?

pozdrawiam
  • Polaco
    Pełne uzależnienie
    • 2005
    • 1135

Jedynie dzieki obrobce w programie graficznym.
    Canon 20D + kit, Tamron 28-75 F/2.8, Canon 70-200 F/4, w planach cala reszta
    Troche moich knotow

Komentarz

• djtermoz
      Uzależniony
      • 2004
      • 995

Zeby zrobic dobre cz-b fotki z kolorowego pliku z cyfrowki trzeba sie ostro napracowac cos tam da sie z tego wyciagnac. Tutaj masz maly tutorial:

Wybierz z lewej tematy: Black & White i Dodging and Burning
      Generalnie przez umiejetne zmieszanie kanalow, prace na krzywych i miejscowe zaciemnienie (burning) albo rozjasnienie (dodging) da sie uzyskac pozadany efekt.

Niedawno w galerii wrzucilem przyklady wlasnie na to co da sie zrobic ta technika: http://www.canon-board.info/showthre...?t=3762&page=3
      djtermoz@pbase

Komentarz

• Pietro
        Bywalec
        • 2005
        • 132

Super. A jak wyglada sprawa w 350D. Jest tam mozliwosc zapisu pliku B/W + fura filtrow?
        Czy robil ktos takie zdjecia? Jak efekty?
        Idzie Panie nowe....

Komentarz

• djtermoz
          Uzależniony
          • 2004
          • 995

20D ma zdaje sie zapis B&W. Czy 350D tez ma nie jestem pewien. Najlepsze efekty i tak uzyskasz robiac fotki w RAW i potem konwertujac wszystko na komputerze. Poniewaz zrobienie cz-b fotki wymaga sporo obrobki o zapisie w JPEG mozesz zapomniec.
          djtermoz@pbase

Komentarz

• bebop
            Uzależniony
            • 2005
            • 755

Zamieszczone przez djtermoz