Canon S3 IS proszę o radę !!!

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adi.adamos

Canon S3 IS proszę o radę !!!

Witam. Chciałbym zasięgnąć rady na temat aparatu Canon S3 IS. Mam zamiar zakupić takowy sprzęt, jestem amatorem w tej dziedzinie ale chodzi mi o dobrej jakości zdjęcia np. jadąc w góry to raczej mały kompakt z zoomem 3 krotnym nie zda egzaminu :wink: Proszę o radę czy ten akurat aparat będzie dobrym wyborem
  • ishi
    Bywalec
    • 2005
    • 145

za dublowanie wątków zaraz zostaniesz zlińczowany...

-tak, to dobry wybór.

Komentarz

• DeltaFOX
      Dopiero zaczyna
      • 2006
      • 31

Mam S3 i śmiało mogę go polecić. Na pewno będziesz z niego zadowolony.
      Jeżeli miałbym jakieś zastrzeżenia do S3 to to, że posiada matryce o małej powierzchnia fizycznej, stąd widać spore ziarno przy ISO 400, ale to i tak jest jak na razie standard.
      Ostatnio edytowany przez DeltaFOX; 6502.

Komentarz

• adi.adamos

Dzięki za podpowiedzi. Miałem możliwość przetestowania S3 i już go mam

Komentarz

• marek12

Zamieszczone przez adi.adamos
          Dzięki za podpowiedzi. Miałem możliwość przetestowania S3 i już go mam
          No i.......

Komentarz

• kermadec

Ja mam S3 od 3 dni i jestem zachwycony .Niestety jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o fotografię wiec będę się w święta uczył ( muszę tylko otworzyć instrukcję by wiedzieć co do czego służy .Oczywiście pstrykam na manualu.

P.S.No nie do końca na manualu bo na szybkie fotki ( imprezowe) automatyka jest wystarczająca.

Pozdrawiam

Komentarz

• marek12

Mam zamiar kupić S3, dlatego proszę o wszelkie informacje.

Komentarz

• Mac
                Pełne uzależnienie
                • 2004
                • 2063

Wszelkie czyli jakie? To dobrze znany model, cieszący się uznaniem fotoamatorów. Popatrz na archiwum naszego forum na dpreview.com i będziesz wiedział wszystko.