Strona 1 z 29 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 285

Wątek: Stworzenie periodyku wydawanego przez CB

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Muszyna

Domyślnie

W dyskusji o legitymacji fotoreporterskiej pojawił się pomysł żeby stworzyć stowarzyszenie które miałoby możliwość wydawania gazetki np. w formie pdf co w późniejszym czasie mogłoby doprowadzić do wydawania takich legitek. Dalej sami rozumiecie. Ale głównym celem założenia stowarzyszenia mogłoby się stać właśnie wydawnie gazetki.
    Problemem jest to aby zebrać grupę ludzi która zna się na DTP, zna problem od strony prawnej i miałaby ochotę poświęcić swój czas na tworzenie czegoś takiego. Sam bardzo chciałbym żeby coś takiego powstało. Diodak prawdopodobnie też chciałby wziąć udział w czymś takim. Sam niemogę nic.
    Nie znam się na prawie, nie znam się na DTP, nie robię dobrych zdjęć - ale wiem że na tym forum są osoby które mogą naprawdę wiele w takich sprawach. Razem mogliby stworzyć periodyk wydawany przez CB. Mogłyby tam być Tips&Tricks, informacje o wygranych Battle'ach,info o plenerach,relacje z imprez itp.
    Gdybyście mieli jakieś propozycje a najlepiej chęć wniesienia jakiejś pracy do tego projektu - wpisujcię się proszę.
    Wyszło z IDkami, wyszło ze smyczami - dlaczego miałoby teraz nie wyjść?
    Wpisujcie pomysły...

Concigliere zaoferował pomoc prawną - czyli jakby co mamy 2 podpisy na statucie - potrzeba 15. 3 to byłby Diodak, mam nadzieję Jac to byłoby 4...
    | yyy...zdjęcia poszedłem robić... |

Coś już napisał
    Miasto
    warszawa / sosnowiec / gliwice

Domyślnie

mogę zaoferować swoją pomoc od strony DTP. znam też kilka tanich i dobrych drukarni wiec w razie druku myślę, że też mogłbym pomóc.

a.
    cood [czyt. kud]
    http://endofchaos.com - zrobiłem kilka galerii foto.
    przyszła też pora na moją własną www.adamstepien.com
    moja galeria na CanonBoard http://canon-board.info/showthread.php?t=10641

Pełne uzależnienie Awatar adamek
    Miasto
    Poznań