Najlepszy obiektyw do CANONA 400D

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gregora

Najlepszy obiektyw do CANONA 400D

Witam!
    Jestem nowa i proszę o poradę
    Jaki będzie najlepszy obiektyw do canona 400D?
    koszt do 800zl
    Jestem amatorką a fotografia to moja pasja.
    Moje fotografie to: rodzina, przyroda, ogólnie wszystkiego po trochu.
    Posiadam Minolte Dynax 5, AF 28-80 D i jestem bardzo z niej zadowolona, ale najwyższa pora iść z postępem czasu i zaopatrzyć sie w cyfrowa lustrzankę.
  • Hiv
    Początki nałogu
    • 2005
    • 321

Za 800zł nie będzie to na pewno najlepsze szkło do canona
    Poszukaj używanego Tamrona 28-75 f2.8. Powinnaś znaleźć w granicach 900zł.

PS. Troszkę mylny temat - mogłoby być "do 800zł" a tak wchodzę i już się zastanawiam kto zaproponuje lepsze szkiełko

Komentarz

• Viqy
      Początki nałogu
      • 2007
      • 407

Najlepszy do 800 zł może też być Canon 50mm/1.8 za ok. 360 zł. Tyle tylko że zooma trzeba mieć w nogach Ale ostry i jasny.
      rpawlak.blogspot.pl

Komentarz

• marekk_ok
        Uzależniony
        • 2007
        • 821

Zamieszczone przez gregora
        Moje fotografie to: rodzina, przyroda, ogólnie wszystkiego po trochu.
        Chyba bedzie ciezko znalesc jeden najlepszy obiektyw do wszystkiego.

Zamieszczone przez gregora
        najwyższa pora iść z postępem czasu i zaopatrzyć sie w cyfrowa lustrzankę.
        Jesli powod zakupu lustrzanki to tylko postep to nie wiem czy bedziesz zadowolona. Dobrze abys potrafila sobie wskazac/poszukac konkretnych powodow dla ktorych chcesz miec lustro - wowczas zadowolenie bedzie wieksze.
        Piszesz ze masz juz aparat z ktorego jestes bardzo zadowolona - wiec moze na ten moment nie potrzebujesz zmiany?

Komentarz

• gregora

Jednak jestem za wymiana.
          Mam malutkie bardzo żywe dziecko, wiec chyba bym nie zarobiła na klisze:wink: a tak zrzucam na kompa sprawdzam jak mi pasuje to wywołuję a jak nie to do kosza i tak jest z cala reszta.