Obiektyw macro do 1500 .....

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wiewiór333
    • 2008
    • 12

Obiektyw macro do 1500 .....

Witam!
    Jestem zielony nie orjentuje się w tych ogniskowych itp. jestem na etapie dokształcania...
    Chcę kupić obiekyw tylko i wyłącznie do makro do 1500 złociszy...
    Wiem ze było setki razy nie zabijajcie...
    Chciałbym zebym tym obiektywem widział np oko pająka nie takie mega duze, tylko zeby było ujęcie mordki i na niej będe widział pyszczek i 2 oczka

Cos takiego

Z góry dzięki i pozdrawiam!!!!
  • grzbiet
    Bywalec
    • 2006
    • 180

Dołóż coś koło 500 zł i kup Canon 100/2,8 Macro. Jak nie masz tych 5-ciu stówek o zostaje Ci Tamron 90/2,8 albo Sigma 105/2,8. Chyba że używka... albo import z USA (ryzyko cła, itp.)

Komentarz

• akustyk
      gajowy
      • 2004
      • 12226

po co doplacac 500zl do Canona, ktory w niczym poza nieco skuteczniejszym AF (co niekoniecznie jest decydujaca cecha w przypadku makro) i pomiarem odleglosci w w niczym nie przewyzsza Tamrona, a wrecz mu zauwazalnie ustepuje optycznie?
      www albo tez flickr

Komentarz

• k4cper
        Bywalec
        • 2007
        • 142

no i będziesz widział więcej niż 2 oczka pająka

Komentarz

• dr11
          Pełne uzależnienie
          • 2007
          • 1143

Można niekiedy znaleźć Sigmę 150mm f/2.8 w cenie niewiele większej. Ja za swoją zapłaciłem 1800 ale musiałem niestety dołożyć 300 za kalibrację. Z jednej strony jest ryzyko z AF, z drugiej jednak dobra jakość optyczna, solidne wykonanie i bogate akcesoria (uchwyt na statyw, osłona, futerał).
          .

Komentarz

• borysM
            Dopiero zaczyna
            • 2007
            • 23

a po co dokładać 500 zł skoro można 50 - na allegrze są canony po 1550 zł.

W cenie ok 1450 zł masz też mocno niedocenianą tokinę 100

Moja galeria ##

Komentarz

• Maku70
              Coś już napisał
              • 2005
              • 66