Jeśli to jest Twoja pierwsza wizyta na naszym forum, pamiętaj sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań FAQ . Zapraszamy do zarejestrowania się
Z uwagi na kłopoty wbudowanej "szukaczki" zalecamy korzystanie z narzędzia alternatywnego, wyszukiwarki google.
Istnieje kilka sposobów korzystania z narzędzia, najprostsze z nich to:
1. Rozbudowana wyszukiwarka Kolaj-a: http://maciejko.net/cbsearch/
W okienku wpisujemy szukaną frazę a w rozwijanym menu poniżej wybieramy całe forum lub też konkretne podfora.
Szukać możemy na całym forum, tylko w tytułach wątków lub też tylko w postach konkretnego użytkownika. Narzędzie umożliwia również wyłączenie z wyników wyszukiwania tematyki ślubnej.
2. Bezpośrednio przez google http://google.pl
w celu wyszukiwania informacji na CB wpisujemy: szukana_fraza site:canon-board.info - wyszukiwanie w tytułach i treści postów
lub: allintitle: szukana_fraza site:canon-board.info - wyszukiwanie wyłącznie w tytułach
Istnieje też możliwość bezpośredniego wyszukiwania googlem, ograniczonego do poszczególnych forów i działów. Aby znaleźć coś w konkretnym dziale konstruujemy zapytanie w następujący sposób: "Canon Board > nazwa_forum > nazwa_działu" "szukana_fraza" site:canon-board.info
np.: "Canon Board > Sprzet Cyfrowy > Canon dSLR" "7D" site:canon-board.info
3. Za pomocą wtyczki do przeglądarki internetowej, którą możemy pobrać w tym wątku: http://canon-board.info/showthread.php?t=22036
Chcą ograniczyć wyszukiwanie do tytułów wątków wpisujemy. allintitle: szukana_fraza
Wyszukiwanie ograniczone do tytułów wątków działa jak wyżej lecz nie wpisujemy już oczywiście "site...."
Wbudowana wyszukiwarka przyjmuje obecnie zapytania złożone z 5 lub więcej znaków i nie zawierające znaków typograficznych ("-" "/" itp.). Znajdzie więc wyniki dla zapytania "plecak", "teleobiektyw" czy "1200L" ale dla "600D","70-200/2.8", "24-70"czy "35/2" już nie.
Forum Canon-Board.info jest własnością prywatną. Decyzje Właściciela Forum są ostateczne.
Celem serwisu i forum Canon-Board.info jest wymiana doświadczeń i gromadzenie wiedzy z zakresu fotografii,zarówno techniki fotografowania jak i dot. sprzętu, w szczególności sprzętu fotograficznego marki Canon.
Zasady Forum
Wypowiedzi na Forum należy konstruować z zachowaniem ogólnie przyjętych zasad dobrego wychowania. Naruszenia nie będą tolerowane. Nie zezwala się na publikowanie materiałów (linki, zdjęcia, treści) o treści wulgarnej, sprzecznej z prawem lub mogące wywoływać spory, polemiki , działania, na tle religijnym, politycznym czy światopoglądowym.
Pisząc nową wiadomość - sprawdź czy wnosi ona coś do dyskusji oraz czy nie odbiega ona od tematu wątku. Niemile widziane jest pisanie postów w stylu "zgadzam się" i koniec lub powtarzanie argumentów.
Zanim założysz nowy temat, sprawdź w wyszukiwarce, czy nie był on już wcześniej poruszany na forum. W 90% przypadków był. Jeśli masz pytania związane z takim tematem, dopisz nowego posta do istniejącego wątku (o ile już nie ma w nim na nie odpowiedzi).(Z uwagi na ograniczenia techniczne wbudowanej wyszukiwarki Forum, alternatywnie proponujemy używać wyszukiwarki Google z komendą
"szukana_fraza site:Canon-Board.info")
Zakładając wątek nadaj mu tytuł, który dobrze podsumuje jego treść. Jeśli masz pytanie dotyczące obiektywu/aparatu, to podaj jego nazwę i zaznacz na czym problem polega. Nie jest mile widziane pisanie postów pod tytułem: "Pomocy", "Nie działa", "Co kupić?".
Należy przestrzegać tematyki na poszczególnych forach. Mam nadzieję że tematyka poszczególnych
forów jest dość jasna i proszę o jej przestrzeganie. Pisanie w nieodpowiednich miejscach powoduje dodatkową pracą dla moderatorów.
Ortografia - każdy piszący na forum powinien dokładnie sprawdzić pisownie przed wysłaniem posta. Zwracanie uwagi innym użytkownikom na ich błędy ortograficzne może odbywać się jedynie przez przesyłanie prywatnej wiadomości do użytkownika lub zaraportowanie posta do moderatorów. Należy unikać niechlujnego pisania wiadomości. Jeżeli szanujesz czas i wiedzę innych użytkowników Forum i chcesz od nich otrzymać odpowiedź, zadbaj o schludny i poprawny ortograficznie wygląd swojej wiadomości. Moderatorzy mają prawo poprawiać błędy w treści posta i przyznawać ostrzeżenia za rażące naruszenia niniejszego punktu. Dopuszczamy pisanie bez polskich liter.
Nie mile widziane jest odsyłanie do archiwum bez podania linka do odpowiedniego wątku.
Reklama na forum.
Dopuszczalne jest reklamowanie działalności fotograficznej tj. usług fotograficznych, wykonywania fotografii.
Wszystko co jest przeznaczone DLA fotografów uznawane jest za działalność komercyjna (np. warsztaty, albumy, odbitki, cały sprzęt fotograficzny).
Zasady reklamowe uregulowane są szczegółowo w odpowiedniej sekcji FAQ 'Zasady reklamy i działalności komercyjnej' które stanowią załącznik do niniejszego regulaminu.
Oferty sprzedaży/kupna sprzętu należy umieszczać jedynie w odpowiednim podforum zgodnie z zasadami Działu Giełda. Użytkownicy naruszający zasady działalności komercyjnych będą odpowiednio ostrzeżeni/ukarani, a ich wpisy usunięte.
Prezentowane zdjęcia muszą mieć rozmiar do 1280 pikseli w poziomie i do 900 pikseli w pionie.
Dostęp do forum z bramek internetowych może być niemożliwy z przyczyn technicznych - dla ograniczenia dostępu "anonimom" lubujących się w nagminnym łamaniu Regulaminu Forum. Zakładanie kolejnych użytkowników w celu ominięcia nałożonych ograniczeń na użytkownika (blokada tzw. Ban czasowy lub stały) skutkować będzie blokadą na numer IP.
Zasady porządkowe
Moderatorzy mają prawo ostrzegać w przypadku naruszenia ww. zasad lub netykiety oraz zablokować możliwość wypowiadania się na forum (czasowo lub stale) w przypadku poważnych/powtarzających się przypadków łamania regulaminu przez użytkownika. Administrator ma prawo zablokować konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu. Administrator forum nie usuwa kont "na życzenie".
Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów. Moderatorzy nie usuwają postów, ani nie zamykają wątków "na życzenie", tak więc proszę się dwa razy zastanowić zanim się coś napisze.
Zastrzeżenia co do decyzji i działań Moderatorów należy zgłaszać w pierwszej kolejności poprzez prywatną wiadomość do danego Moderatora. Kolejnym krokiem jest link 'Kontakt' na dole strony Serwisu do Właściciela forum ? użytkownik fomag . Moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów.
2014.10.12 - zmiana dot. działań komercyjnych; patrz też tutaj: http://www.canon-board.info/faq.php
2017.12.01 - zmiana pkt 9. dotycząca dopuszczalnych rozmiarów zdjęć, od teraz można 1280 x 900 pikseli.
Coś mi się zdaje, że chcąc używać w nazwie słowo Canon, posługiwać się logo itd. to poza administracją list intencyjny będziesz musiał skierować w całkiem innym kierunku.
Co do nazwy być może uda się użyć podobnej ścieżki, jaką zastosowało forum
To chyba jest do zrobienia. NKP też ma Nikona w nazwie.
Co do loga, raczej na pewno jest to znak zastrzeżony ale nie upierałbym się nad jego wykorzystywaniem.
Mellan, popieram twoją propozycję wszystkimi kończynami. Gdyby okazało się to przydatne, jestem w stanie zorganizować konsultacje z dobrym radcą i adwokatem (ten drugi współobsługuje m.in spółke Euro 2012 [mam nadzieję, że nie są to jeszcze negatywne referencje ])
"Naród wspaniały, tylko ludzie k**" - J.Piłsudski
EOS RT + Elan 7e (EOS 30 + BP300) + EOS v300 + REBEL GII + Eos 700 + Canon Canonet GIII QL17 + 450d
C 50 f1.8 I i II / C 28 f2.8 / C 70-210 f4 / T 17-50 f2.8 XR Di / Tokina 19-35 f3.5-4.5 / S 28-105 f2.8-4 ASPH / + pierścieni dużo + różnetakie kolorowe + manfrottka + EPSON Photo Perfection v350
To jest jedno ale to o czym pisze Sergiusz jest chyba nieodzowne. Zresztą mogę się zapytać gdzie trzeba .
no najlepiej to do p. Magdy Lokajczyk w Canon Polska uderzyć.. może coś to da.. generalnie dobrze by było coś na wzór NKP zorganizować.. może koledzy z żółtej strony mocy coś by podpowiedzieli...
chętnie byw spróbował wspomóc inicjatywę klubową
BTW Pani Magda tu nawet zawitała na chwilę ...... i nic
moje 0,03zł
* wartoby zacząć u Podstaw czyli PR Manager CP
* jak z używaniem nazwy Canon
* czy formalizacja będzie polegała na Oficjalnym Klubie Canona ?
* ARTURS dobrze pisze, NKP przetarło już szlaki i mogliby pewnie podzielić sie wiedzą
kilka funkcjonalności Klubu ?
* może łatwiej byłoby załatwić wejście na trybuny dla fotografów ?
* Oficjalna Galeria na serwerku Canona ? coś na kształt pentaxa, http://www.pentaxphotogallery.com/home na ten przykład
pierwsza sprawa: nalezy odpowiedziec po co taki klub ma istniec? dopiero jasny cel powołania klubu [ jakiś szumny i szczytny a nie bo mamy wszyscy canony ] i statut pokaże firmie Canon że to coś powaznego jest...
co sądzicie?
no najlepiej to do p. Magdy Lokajczyk w Canon Polska uderzyć.. może coś to da.. generalnie dobrze by było coś na wzór NKP zorganizować.. może koledzy z żółtej strony mocy coś by podpowiedzieli...
Bo to trzeba z prawdziwymi szefami załatwiać a nie z pod wykonawcami, przecież widzimy , że dla CP, klienci, to zło konieczne. Każda inna firma jak by powstało takie forum, to sama szukała by współpracy.
Dla CP Polska Klienci segmentu foto to zło. Jakbyśmy chcieli założyć klub użytkowników kserokopiarek to pewnie pełne wsparcie i ryza papieru na drogę ;-)
A na poważnie to konieczne jest ustalenie jasnego celu powstania klubu/stowarzyszenia, żeby nie robić sztuki dla sztuki.
Przemyslalem sprawe i doszedlem do wniosku, ze moge sie tym zajac. :-D
Poczawszy od listopada bede juz dostepny w kraju i bede mial sporo czasu na przygotowanie i zajecie sie tym pomyslem. Mysle, ze warto.
Mam za soba rozne doswiadczenia w pracy spolecznej i organizacyjnej. W latach 89-90 dzialalem w zwiazkach zawodowych. Bylem czlonkiem komietu organizacyjnego regionu 'Pobrzeze', a potem v-ce przew. komisji zakladowej i czlonkiem KK pracownikow 'Ruchu'. Z funkcji tych odszedlem na wlasna prosbe w zwiazku ze sprawami rodzinnymi.
W latach 93-96 bylem dyrektorem osrodka medytacyjnego w Szczecinie (spolecznie). Wielokrotnie organizowalem warsztaty dla czlonkow i sympatykow osrodka z kraju i zagranicy. Organizowalem tez otwarte prelekcje i wyklady nauczycieli medytacji w miejscach publicznych, m.in. w zamku ksiazat pomorskich w Szczecinie. Wiazalo sie to z organizowaniem reklamy w mediach (wywiady i anonse radiowe, plakatowanie, mailing).
Mam znajomego prawnika i moge skonsultowac z nim aspekty prawne i forme w jakiej klub moglby dzialac. Bede sie z nim widzial na poczatku listopada. Jesli dostane 'zielone swiatlo' z forum, moge zajac sie ta inicjatywa
Co o tym sadzicie?
p.s. przepraszam za brak polskich fontow (pisze z pracy)
Świetnie!!!! jestem ZAAA! popieram pomysł i pozdrawiam.
Ooj źle mnie zrozumiano, dodałem również że chętnie pomogę jeśli będe w stanie.
I właśnie o to mi chodzi. Każdy"chętnie pomoże tylko niech ktoś zacznie" . A o ileż ładniej brzmi jak to Mellan ujął - "ja zorganizuję, ale kto chce ten może pomóc" .
Oj, Vitez
Jedno niepowodzenie nie swiadczy o niczym. Probowac, probowac i jeszcze raz probowac, to nie kosztuje wiele, a moze dac efekty. Zreszta nie tylko CP istnieje jako potencjalny darczynca. Chciec znaczy moc.
Wielokrotnie spotykalem sie z postawa 'i tak sie nie uda', a udawalo sie :-D
I właśnie o to mi chodzi. Każdy"chętnie pomoże tylko niech ktoś zacznie" . A o ileż ładniej brzmi jak to Mellan ujął - "ja zorganizuję, ale kto chce ten może pomóc" .
Choc jestes postacia przez wielu odbierana jako kontrowersyjna, ogrom pracy jaki poswiecasz w moim odczuciu bardzo pozytecznej pracy spolecznej na rzecz forum jest cenna rzecza. Jesli mialbys czas i checi bardzo chetnie bym Cie widzial w gronie czlonkow-zalozycieli stowarzyszenia. To bardzo by pomoglo sprawie.
pierwsza sprawa: nalezy odpowiedziec po co taki klub ma istniec? dopiero jasny cel powołania klubu [ jakiś szumny i szczytny a nie bo mamy wszyscy canony ] i statut pokaże firmie Canon że to coś powaznego jest...
co sądzicie?
Nie ma co sie spinac. Cel z grubsza jest jasny i nie ma sensu bic piany.
Chcemy sobie pomoc wzajemnie, a poprzez wspolnote sprzetowa jest nam blizej. Szerzej napisze jak uda mi sie ustalic cos konkretniejszego z administratorem. Dzis mam zamiar nawiazac korespondencje.
Statuty, ustawy, stowarzyszenia to i pewnie walne zebrania i stanowisko prezesa i kilku zastępców. Siedziba i inne takie to pewnie i jakieś koszta. Ja jestem za bardziej spontanicznymi rozwiązaniami. Wydaje mi się, że mają większą szansę powodzenia. :-D
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
Komentarz