Mam problem. W momencie kiedy batery jest w połowie wyczerpany nie mogę sciągnąć zdjeć. Pojawia sie komunikat: "zbyt słaba bateria". Wg mnie to nienormalne ale jest to mój pierwsza cyfra i nie mam doświadczenia.
Akumulatorek w 350d
Zwiń
X
-
Tagi: Brak
-
To normalne. Jeśli podpinasz aparat do komputera to lubi mieć on pełną baterię. Doładuj trochę i będzie ok. Najlepiej jednak kup sobie czytnik i zapomnij o problemie. -
Jak wyzej - czytnik jest szybszy, wygodniejszy, nie zuzywa gniazda w aparacie i nie wymaga baterii
.
Komentarz
-
Komentarz
-
Chodzi o czytnik kart. Możesz kupić tylko do kart używanych w Twoim aparacie czyli Compact Flash (cena 30-40) lub czytnik uniwersalny jesli chcesz korzystać jeszcze z innych kart (ok. 50-100). Czytnik taki podłącza się do USB.Komentarz
-
Sprawa jest bardzo prosta "do obejścia" równiez przy bardzo małym poziomie naładowania baterii. Wchodzisz:Zamieszczone przez mastafMam problem. W momencie kiedy batery jest w połowie wyczerpany nie mogę sciągnąć zdjeć. Pojawia sie komunikat: "zbyt słaba bateria". Wg mnie to nienormalne ale jest to mój pierwsza cyfra i nie mam doświadczenia.
> mój komputer
> canon 350D (komputer tworzy zawsze nowy napęd z aparatem cyfrowym po podłączeniu kablem USB)
> po wejściu do tego napędu (350D) zaznaczasz pliki które chcesz przegrać następnie kopiuj, wchodzisz ponownie na "mój komputer" do dowolnego dysku/katalogu/podkatalogu? gdzie chcesz to wrzucić i polecenie wklej
Idzie bez problemów-przynajmniej w WinXP (nie pamiętam jak starsze systemy działały typu Win98,Win95 itd.)...kto w sercu nosi zieloną gałązkę, może być pewny,
że wcześniej czy później siądzie na niej ptak śpiewający...Komentarz
-
Ja dla odmiany zaproponuję kupno drugiej baterii.
Czytnik kart ma jedną wadę (moje subiektywne odczucie): nie można automatycznie zgrywać zdjęć do katalogu z podaną datą zrobienia zdjęcia.
A przy okazji drugi akumulatorek się przydaje ;-) .Komentarz
-