[CyberPL] Moja galeria

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • CyberPL
    Dopiero zaczyna
    • 2005
    • 31

[CyberPL] Moja galeria

Jestem dość początkujący, więc wszelakie rady mile widziane. Krytyka również

Zapraszam
    PLFOTO
  • lemina
    Coś już napisał
    • 2005
    • 69

Obejrzałam sobie zdjęcia nocne (na razie). Osobiśnie nie podobają mi się podwójne ramki w zdjęciach budynków (np. w ostatnio został obcięty czubek i patrzę se ja na tę ramkę, patrzę i czubka nadal niet ) Podoba mi się "Łysy 2". Nie podoba mi się skolei czarno-białe niebo z księżycem ("Sklepienie niebieskie"). Dlaczego?
    1. nie jest niebieskie
    2. wydaje mi się, że w naturalnych kolorach byłoby lepsze.

To takie moje osobiste wynurzenia odnośnie zdjęć nocnych.

Koty - "Zamyślona" jest przepalona. Podoba mi się, ale przepalona jest... Patrząc na "Oczy" zaczynam się bać... Strasznie wrogie spojrzenie (może to przez ten skos - gdyby były w poziomie, to może nie powodowałyby takich emocji u mnie - krótko - nie chciałabym więcej takich zobaczyć).
    "Ergonomiczne legowisko" - mój kot też kiedyś lubił się wylegiwać w umywalce Jak go tylko przynieśliśmy ze schroniska, to łazienka była jego ostoją. Teraz chowa się tylko do wanny jak ktoś obcy przyjdzie... Wracając do meritum, czyli zdjęcia - znowu przpalone (niestety u białego kota łatwo o przepalenia przy używaniu lampy)

To tyle ode mnie póki co.

Ogólnie rzecz ujmując: zdjęcia podobają mi się z małymi ale

Komentarz

• kami74
      Pełne uzależnienie
      • 2005
      • 1492

Kreatywne uzycie filtrów połówkowych w krajobrazie. Pewnie będa różne opinie ale mi sie efekt bardzo podoba.
      5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R
      MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA

później, późnym popołudniem, gdy cienie będą dłuższe i smutniejsze niż są..

Komentarz

• lemina
        Coś już napisał
        • 2005
        • 69