Czy AF w Sigma 70-300 f/4.0-5.6 APO jest tragiczny?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mirhon
    Pełne uzależnienie
    • 2005
    • 1025

Czy AF w Sigma 70-300 f/4.0-5.6 APO jest tragiczny?

Czytałem b.zachęcające opinie o tym zoomie i jedyne co mnie wstrzymuje to ponoć strasznie wolny AF. Ktoś na dpreview pisał że czasem kręci 2s(!)...
    Czy tym szkiełkiem można coś focić w zamkniętych pomieszczeniach?
    W grudniu moja córka ma zawody karate i chciałbym coś pofocić dlatego zacząłem rozglądać się z jakimś sensownym tele. Nie mam doświadczenia w foceniu imprez sportowych w halach. Będę miał monopod. Brać tą sigmę czy dać sobie spokój. BTW na L (70-200/4) nie mam kasy. Może coś innego?
    Canon 20d + Tamron 28-75/2.8 + Canon 70-200/4L + Speedlite 550ex
  • Błajo
    Początki nałogu
    • 2005
    • 473

Canon 100-300... ale 2sek to chyba przegiecie...
    Sprzęt: Canon + wymienne obiektywy + zewnętrzna lampa błyskowa

Komentarz

• Mac
      Pełne uzależnienie
      • 2004
      • 2063

Sigma faktycznie trochę długo kręci, mam 105 macro i coś o tym wiem. Nie mam doświadczenia z 70-300 ale mogę domniemuywać, że jest podobnie. Tutaj więcej powiedzą jej użytkownicy. Canonowskie USM to jest to!!! Osobiście doradziłbym 70-200 4L ale to napisałeś, że obpada...
      EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8 | EF 24-105/4 | EF 70-200/2.8| EF 100-400/4.5-5.6 | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4 | EF 135/2| EF 100/2.8 Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B

Komentarz

• akustyk
        gajowy
        • 2004
        • 12226

mam nowiutkiego 70-300 APO DG. AF jak to u Sigmy wolny i Servo raczej nalezy uzywac "z pewna taka niesmialoscia" a nie domyslnie.

mnie to osobiscie lotto, bo robie niemal wylacznie zdjecia statyczne (a w kazdym razie nie ptaszki czy wyscigowki). ale jak komus na tym zalezy to warto pomyslec o Canonie 100-300.
        www albo tez flickr

Komentarz

• mirhon