Canon 100-300 USM czy Sigma 70-300 APO GD

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kleobobi

Canon 100-300 USM czy Sigma 70-300 APO GD

Witam wszystkich jestem poczatkujacym fotoamatorem mam dylemat i bardzo wdzieczny bede za pomoc. Kupilem Canona 350 i chce dokupic obiektyw ,do fotografowania przyrody .Dokopalem sie na forum ze dobry jest Canon 100-300 i Sigma 70-300 jaka jest roznica i co wybrac prosze o opinie znawcow i uzytkownikow.Pozdrawiam fotagraficzna brac
  • gawryl
    Uzależniony
    • 2004
    • 810

jako poczatkujacy powinienes zaczac od przeszukania forum, sporo tam postow podobnych do Twego ... polecam http://canon-board.info/showthread.php?t=4519
    350d, KIT 18-55, 50/f1.8, 100-300/f4.5-5.6 USM, 420EX. www.gawryl.pl

Komentarz

• kleobobi

Dzieki za podpowiedz juz wczesniej czytalem ten watek lecz nie do konca przekonal mnie .Porownano Canona 100-300 usm i Sigme 70-300 DL a nie GD dlatego me pytanie. Pozdrawiam !!!!

Komentarz

• Falco
        Dopiero zaczyna
        • 2004
        • 25

Zamieszczone przez kleobobi
        ...Sigme 70-300 DL a nie GD dlatego me pytanie.
        Chyba raczej DG. Ciut ostrzejsza jest Sigma, ale canon jest szybszy i dużo cichszy co może mieć duże znaczenie jak będziesz blisko zwierza. Sigma ma opcję makro, Canon nie ma. Jak robisz ptaka w gałęziach to lepszy Canon bo ma FTM. Sigma jest dużo tańsza i ma osłonę w zestawie.
        Canon EOS

Komentarz

• KMV10
          Pełne uzależnienie
          • 2005
          • 2320

Z DG ludzie byli całkiem zadowoleni, dobry stosunek ceny do jakości.

Komentarz

• Zigi
            Uzależniony
            • 2005
            • 532

Właśnie mam dokładnie ten sam problem. Tańsze tele (70-200f4L musi poczekac rok albo 2)
            A jak wygląda szybkość i głośność Sigmy w stosunku do kita (ewentualnie 50f1,8 )?
            Ostatnio edytowany przez Zigi; 2545.
            40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...