Akumulatorki w Canon A590IS

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lewy91

Akumulatorki w Canon A590IS

Witam wszystkich mam dziwny problem,aparat chodzi mi na bateriach alkalicznych Panasonic,a kiedy wkładam akumulatorki GP 2450 nie chce się w ogóle uruchomić,czy wiecie może jak rozwiązać ten problem?Dodam,tylko ze w kwestiach aparatów jestem zupełnie zielony i to jest mój pierwszy w życiu:P

Pozdrawiam.
  • szymekgd
    Początki nałogu
    • 2008
    • 292

Zamieszczone przez Lewy91
    Witam wszystkich mam dziwny problem,aparat chodzi mi na bateriach alkalicznych Panasonic,a kiedy wkładam akumulatorki GP 2450 nie chce się w ogóle uruchomić,czy wiecie może jak rozwiązać ten problem?Dodam,tylko ze w kwestiach aparatów jestem zupełnie zielony i to jest mój pierwszy w życiu:P

Pozdrawiam.
    czaem wystarczy poszukac, nawet temat identyczny.. ;( http://www.canon-board.info/showthread.php?t=46211
    CANON EOS 40D z dodatkami

Komentarz

• Lewy91

Dziękuję za odpowiedź,ale u mnie chyba problem jest nieco inny,baterie są nowe,kupione razem z ładowarką,a problem nie leży w tym ,że się szybko rozładowują,tylko że aparat jakby ich w ogóle nie czytał...

Komentarz

• szymekgd
        Początki nałogu
        • 2008
        • 292

Dziękuję za odpowiedź,ale u mnie chyba problem jest nieco inny,baterie są nowe,kupione razem z ładowarką,a problem nie leży w tym ,że się szybko rozładowują,tylko że aparat jakby ich w ogóle nie czytał...
        Akumulatorki musisz z 2-3 razy rozladowac/naladowac (czyli sformatowac) zeby uzyskaly swoja nominalna pojemnosc, dopiero pozniej sprawdzaj czy zasila aparat.

Komentarz

• Lewy91

Dzięki wielkie!W ogóle nie brałem pod uwagę,że nowo zakupione są rozładowane:P

Komentarz

• szymekgd
            Początki nałogu
            • 2008
            • 292

Dzięki wielkie!W ogóle nie brałem pod uwagę,że nowo zakupione są rozładowane:P
            Naladowane sa tylko baterie i Sanyo Eneloop

Komentarz

• Lewy91

Jesteś Wielki:razz:;-)