Pierwsza lustrzanka.

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • annolina

Pierwsza lustrzanka.

To może najpierw - witam! Jeśli źle umieściłam temat, proszę o wybaczenie, ale tak łatwo się tu połapać, naprawdę!

Chcę kupić swoją pierwszą lustrzankę cyfrową. Mam wiele pytań i bardzo chciałabym, żeby ktoś rozwiał moje wątpliwości itp. Przedstawię Wam moją sytuację
    Jestem amatorką, pracowałam na kompakcie - Canon Powershot a550. Jeśli chodzi o tzw. "zwykłą cyfrówkę" spełnił moje oczekiwania, to naprawdę świetny aparat jak na cenę i techniczne możliwości. Jednak bardzo chcę się rozwijać i w końcu dokonać zakupu czegoś bardziej profesjonalnego.
    Po pierwsze chcę, aby to był Canon. Budżet mam ograniczony, ale chcę kupić coś używanego, na Allegro. Od dawna przymierzam się do 400d, ale teraz już sama nie wiem. Myślałam o kitowym zestawie, ale może lepiej kupić samo body i od razu jakiś lepszy obiektyw? Pierwsza kwota, którą postanowiłam wydać to 1600 zł. Tyle mniej więcej kosztuje kitowy zestaw na allegro, ewentualnie musiałabym dokupić torbę, ale to inna kwestia. Tylko zastanawiam się czy obiektyw kitowy spełni moje wymagania. Ogniskowa jest ok, ale ma strasznie słabe światło, musiałabym zawsze doświetlać, a mimo wszystko lubię kiedy zdjęcia są dobrze doświetlone bez mojej ingerencji [oczywiście w należytych warunkach - zbyt dużo wymagać nie można].

Na koniec dodam, że chcę fotografować.. ludzi. Hm, głównie fashion, ale również portrety.

Pomożecie?
  • SirDuncan
    Bywalec
    • 2007
    • 122

1. kup KITa i cos jasnego na M42 (po kilkadziesiat zl za obiektyw)
    2. kup canona 50mmf1.8 i zbieraj na jakiegos bardziej uniwersalnego zooma.

do mody i portretow chyba stala ogniskowa, a nawet brak AF nie powinny byc az tak wielkim problemem.
    5D mkII, 20D, C17-40/4L, C24-105/4L, C70-200/4L, C50/1.4, 580EX, 580EXII, A70+WP-DC700

Komentarz

• Kronos
      Bywalec
      • 2008
      • 237

To może tak: