Canon 30D + Tamron 17-50

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zyga102
    • 2009
    • 7

Canon 30D + Tamron 17-50

Witam Pięknie...!!!
    bardzo proszę o poradę. Czy warto kupić dzisiaj ten zestaw który miałby posłużyć kilka lat np: 5lat. . 30D kosztuje teraz 2500 zł + obiektyw 1500. Wiem że aparat już stary model ale tyle się o nim naczytałem pozytywnych opini.Aparat nie do pracy a do zdjęć rodzinnych i wycieczkowych oraz do zaszczepienia bakcylu w dużych dzieciach .Może dla Was nudny i przerobiony temat na wylot ale naprawdę już zgłupiałem czytając wiele wątków i się zagubiłem. Boję się kupować zużytych foto , bo jestem jednak zielony i nie chcę kupować kichy w worku. Bardzo proszę o sugestie na ten temat. Miałem do tej pory EOS300, i A95. Chcemy jednak trochę ambitniej pofotografować.
    Z góry dzięki ....Zyga :-D
  • caveman
    Bywalec
    • 2007
    • 239

Mam Canona 30D i bardzo sobie go chwalę. Zestaw o którym mówisz na pewno warto kupić, ale chyba nie za taki pieniądze. 30D w idealnym stanie poniżej 10000 klapnięć nie powinien kosztować więcej niż 2000zł.

Komentarz

• ilovemm90
      Dopiero zaczyna
      • 2009
      • 26

Autorowi chyba chodzilo o nowe 30D bo takie na ceneo wlasnie za taka cene jest ;>

Komentarz

• Zyga102
        • 2009
        • 7

Dzięki za szybką odpowiedz. Tak , mówiłem o cenach nowego aparatu . Uważacie że mimo upływu lat ( z 2006r rozwiązania) warto kupić i na te parę przyszłych latek starczy.
        !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
        Trochę to cacko z obiektywem kosztuje. Razem 4.000zł. Serce boli a rozum szaleje a myśli wciąż się kłębią w głowie.
        Ostatnio edytowany przez Zyga102; 26456. Powód: Automerged Doublepost

Komentarz

• Tomo123
          • 2007
          • 4

Za tą cenę lepiej jednak 40d , troszkę nowszy , w takich cenach teraz można kupić.

Komentarz

• Zyga102
            • 2009
            • 7