Witam posiadam Lustrzankę Canon 450D od niedawna jestem początkujący. Wybrałem się w plener fotografować zachody no i tutaj już jest pod górkę. Mam zwykły kitowy obiektyw oraz 70 - 200 f/4 L USM. Jak narazie nie udało mi się zrobić dobrze doświetlonego zdjęcia. Albo jest prześwietlone albo za ciemne. Byłem z kumplem który ma podobny aparat i ten sam obiektyw robiliśmy testy i wyszło że mój za bardzo przepala nie wiem co mam robić
Problem Canon 450 D
Zwiń
X
-
Tagi: Brak
-
-
Komentarz
-
Poczytac o robieniu zdjec w trudnych warunkach oswietleniowych.7D | 450D | C10-22 3.5-4.5 | S8 3.5 Fish | C28 1.8 | C50 1.4 | C85 1.8 | 430EX II | Phottix|Komentarz
-
A jakie masz ustawienia aparatu?Zrób może w pełnej automatyce i wtedy zobaczWitam posiadam Lustrzankę Canon 450D od niedawna jestem początkujący. Wybrałem się w plener fotografować zachody no i tutaj już jest pod górkę. Mam zwykły kitowy obiektyw oraz 70 - 200 f/4 L USM. Jak narazie nie udało mi się zrobić dobrze doświetlonego zdjęcia. Albo jest prześwietlone albo za ciemne. Byłem z kumplem który ma podobny aparat i ten sam obiektyw robiliśmy testy i wyszło że mój za bardzo przepala nie wiem co mam robić
7d / 580 EXII / 430ex / 10-22 / 17-55 2.8 / 24-105 / 70-300 is / 50 1.4 / filtry i różne tamKomentarz
-
-
2_Buszmenek_5 musisz napisać coś więcej, w jakim trybie robiłeś zdjecia, jaki był ustawiony pomiar światła itd.Najlepiej to wrzuć też te nieudane zdjecia.Canon EOS 450D+S10-20/4,5-5,6 + C15-85 IS USM+C50/1,8+C55-250 ISKomentarz
-
wiadomo, że albo będzie przepalenie, albo niedoświetlenie... normalne.
kup filtr szary połówkowy np. cokin`a, wtedy zmierz sobie światło ciemniejszą partię zdjęcia, a zachód przysłoń szarą połówką.
Komentarz
-
mnie sie wydaje ze tu bardziej problem w podstawach a nie w opcjach typu filtry polowkowe...450d/ bg e5/ 50 1,8/ kitISKomentarz
-
-