Lampa czy obiektyw??!!

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Domini-Q
    Bywalec
    • 2005
    • 151

Lampa czy obiektyw??!!

Cześć, mam bardzo lamerskie pytanie, ale proszę o wyrozumiałość. Sprzęt foto jest drogi i z tym każdy sie zgodzi. Mam EOSa 350D + kit, przymierzam się do kupna... no właśnie, co byście polecili jako pierwsze, zewnętrzna lampę
    Speedlite 580EX czy obiektyw Canon 70-200 2.8L USM? Czemu taki zestaw? Taki chcę, ale nie od razu wszystko. Jestem początkującym fotografem.
    EOS 350D + KIT EF-S 18-55 3.5-5.6 II + Hoya UV, EF 50 1.8 II + Marumi MC-UV, 2 x Kingston ELITE PRO 1GB, Statyw Velbon DF-60 i wiele chęci.
  • Vitez
    zło konieczne
    • 2004
    • 19804

Zamieszczone przez Domini-Q
    co byście polecili jako pierwsze, zewnętrzna lampę
    Speedlite 580EX czy obiektyw Canon 70-200 2.8L USM?
    To co tobie w danym momencie jest bardziej potrzebne. To ty robisz zdjecia, wiesz jakie zdjecia robisz i do czego ci dane akcesoria potrzebne... Kup to czego ci bardziej w danym momencie brak.

Komentarz

• Domini-Q
      Bywalec
      • 2005
      • 151

Najlepsze jest to że raz bardzo potzrebuję lampy a raz przyddałby się obiektyw :-)
      Chodzi o to co Wy - forumowicze wcześniej kupiliście.? głupie takie pytanie ale dodam że obie te rzeczy zamieżam kupic do maja 2006. :-)
      EOS 350D + KIT EF-S 18-55 3.5-5.6 II + Hoya UV, EF 50 1.8 II + Marumi MC-UV, 2 x Kingston ELITE PRO 1GB, Statyw Velbon DF-60 i wiele chęci.

Komentarz

• jdw
        Bywalec
        • 2005
        • 139

Canon 70-200 2.8L USM? (...) Jestem początkującym fotografem.
        chciłbym będąc począkujacym kupić sobie taki obiektyw

Komentarz

• Domini-Q
          Bywalec
          • 2005
          • 151