Jakie obiektywy na wycieczke do Wenecji

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • banan82
    Pełne uzależnienie
    • 2007
    • 1165

Jakie obiektywy na wycieczke do Wenecji

Witam!

Od razu mowie ze nie jestem raczkujacym w fotografii ale chcialem sie poradzic Was odnosnie sprzetu ktory mam zamiar wziasc na weekendowy wypad do wenecji. Sprzet jaki mam jest w stopce + 50 1.4 mojej zony oraz drugie body 400D. Mamy zamiar jechac z raczej malymi bagazami bo to na 4 dni zaledwie wiec co byscie polecili do zabrania? Mam statyw Manfrotto 190xprob ale wazy 2kg i zastanawiam sie czy nie wziasc takie stratywu za "100zl" ktory jest lekki do zdjec nocnych zamiast frotki. Nie chce brac wszystkich szkiel, po prosty chce skreslic te ktorych nie bede potrzebowal Mam zamiar robic oczywiscie architekture, krajobraz oraz portretowac zonke na tle weneckich zabytkow

Z gory dzieki za pomoc.
    5Dmk3 + 1Dsmk2 + Fuji X-T1
    Crazy Apple Fanboy
    Ex Linux User
  • kol
    Bywalec
    • 2007
    • 100

17-40 i 35 - duzo architektury wokol ciekawej, a w razie czego portret tez masz jak strzelic.
    Osobiscie jak gdzies wyjezdzam zabieram 17-40 i 70-200.
    canon

Komentarz

• fahrenheit
      Początki nałogu
      • 2008
      • 360

bodajże 16-35 i 70-200

Komentarz

• gietrzy
        Pełne uzależnienie
        • 2004
        • 5727

5d - 17-40, 50/1.4
        400d - 70-200/4
        the silence is deafening

Komentarz

• RNz
          Uzależniony
          • 2007
          • 708

też pytanie... 17-40 + 70-200 :-)
          braku reszty nie zauważysz

Komentarz

• Blindseeker
            Uzależniony
            • 2006
            • 522

Zamieszczone przez RNz
            też pytanie... 17-40 + 70-200 :-)
            braku reszty nie zauważysz
            Ja bym do tych 2 sziełek wziął jeszcze 35 lub 50 mm, w zalezności od preferencji.

Komentarz

• MacGyver
              Cenzor
              • 2006
              • 7043