[Stabio] Kotek

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • stabio
    Dopiero zaczyna
    • 2008
    • 15

[Stabio] Kotek

To jedna z pierwszych moich fotek Canonem D450. Poprosze o uwagi. Chcialbym robic ladne zdjecia i kazdy komentarz moze mnie do tego przyblizyc.

Dziekuje za kazda krytyke.
    Ostatnio edytowany przez stabio; 21929.
    5D Mark III 24-105 L IS + 70-200 L 2.8 IS II
  • djcargo
    Początki nałogu
    • 2007
    • 353

Ja wiem, że była późna godzina, ale masz Canona 450d
    A zdjęcie... cóż - ja się na kotach nie znam...
    Regulamin pkt 8.

Komentarz

• brunovis
      Coś już napisał
      • 2008
      • 62

Przysłona F13 można było np. F9 bo widać kurz na matrycy . ISO też niepotrzebnie 400 można było niżej. Pewnie masz ustawione AUTO ISO.
      Ostatnio edytowany przez brunovis; 15814.

Komentarz

• fahrenheit
        Początki nałogu
        • 2008
        • 360

to jakaś prowokacja? Nie znam się na portretach kotów, ale na 3/4 to trochę mało, a na popiersie chyba za dużo. Mi się mruczek podoba jak jest cały w kadrze. Czemu aż f/13 ,kit kitem ale mój na 400d już od f/8 to było dobre szkło (tylko ciemne). Nie nabijająć się (alob troszkę) i kopiując posty z wątków portretowych - fajna modelka, popracuj z nią i wrzuć więcej fotek

Komentarz

• stabio
          Dopiero zaczyna
          • 2008
          • 15

Dziekuje wszystkim za komentarze. O to wlasnie mi chodzi. Wy sie znacie a ja nie i mam nadzieje, ze bede mogl czerpac z Waszej wiedzy.
          Wiec tak. ISO 400 mialem ustawione recznie bo jakos tak od czasow Zenitha lubilem fotografowac z ta czuloscia. Widze jednak, ze polecacie ISO 200 wiec bede robil wlasnie na takim.
          Koty sa o tyle niewdzieczne, ze ciezko zlapac na nich ostrosc. Mam jeszcze czarna, perska kotke i to juz wogole jest lipa.
          Na dworzu dzisiaj ladne slonce wiec bede probowal zrobic foty stosujac sie do Waszych rad.

Komentarz

• patric89
            Początki nałogu
            • 2008