430ex czy 430ex II?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Krawat
    Dopiero zaczyna
    • 2008
    • 42

430ex czy 430ex II?

Zastanawiam się którą lampę wybrać.
    Różnic w działaniu jakichś wielkich nie ma, chyba tylko czas ładowania skrócony o 20%.
    Jestem amatorem, ale mam niekiedy mus robienia zdjęć w fatalnych warunkach oświetleniowych, a zdjęcia muszę mieć nieporuszone- oczywiście lampa wbudowana to totalna porażka- cienie, słabe światło itd.
    Używaną 430ex mogę dostać za 500-550 zł- a wersję II za 800zł...
    Body z jakim lampa byłaby używana to 20D.

Pozdrawiam.
  • Jacek23
    Początki nałogu
    • 2004
    • 372

Ja bym wybral II, ma kilka usprawnien dla mnie znaczacych, np. metalowa stopke i szybki system zapinania na body.
    [email protected]
    https://www.facebook.com/Jacek23333

Komentarz

• model
      Początki nałogu
      • 2008
      • 346

też stoję przed podobnym dylematem. czy metalowa stopka i szybki system zapinania warte są nawet 200 - 300 zł?
      Podpisy kłamią

Komentarz

• brunovis
        Coś już napisał
        • 2008
        • 62

Zamieszczone przez model
        też stoję przed podobnym dylematem. czy metalowa stopka i szybki system zapinania warte są nawet 200 - 300 zł?
        Za Fotopolis informacja Canona: "Czasy ładowania zostały skrócone o około 20%, a proces ładowania przebiega cicho"

Komentarz

• schabu
          Pełne uzależnienie
          • 2006
          • 1352

to ładowanie cicho nie jest takie dobre, bo tak to się słyszy przynajmniej czy lampa się już naładowała. no ale ja fotografuję z otwartymi oczami więc widzę czy się naładowała drugim okiem
          Na której strefie chcesz dostać porannego tosta?

fotografia biznesowa

Komentarz

• Jacek23
            Początki nałogu
            • 2004
            • 372

Zamieszczone przez brunovis
            Za Fotopolis informacja Canona: "Czasy ładowania zostały skrócone o około 20%, a proces ładowania przebiega cicho"