Canon 20D+T17-50 czy 40D+KIT18-55?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michciusek
    • 2008
    • 5

Canon 20D+T17-50 czy 40D+KIT18-55?

Witam wszystkich
    Jest to mój pierwszy post więc się przedstawię:
    Nazywam się Michał. W dziedzinie fotografii jestem amatorem. Posiadam na chwilę obecną Fuji F30(taki mały kompakt). Cykałem również zdjęcia z analogowej lustrzanki Olympusa OM1. Chciałbym przesiąść się na lustrzankę cyfrową. Dysponuję budżetem ~~~1900zł. Zastanawiam się co kupić:
    Czy Canona 20D z chwalonym obiektywem Tamron 17-50 f2,8 czy może coś nowszego czyli Canona 40D z kitowym canonem 18-55. Zastanawiam się co dla mnie będzie lepsze. Z jednej strony dobry obiektyw na starcie to dobra sprawa, ale może jednak warto kupić lepszą(nowszą) puszkę i gorszy obiektyw, żeby się oswoić z aparatem poznać jego możliwości a jak będzie mnie obiektyw ograniczał to kupić coś lepszego. Za 40D przemawia jak dla mnie: większy wyświetlacz, możliwość kupienia aparatu z gwarancją oraz np większy bufor,lepszy Autofokus.
    20D oprócz ww wymienionych i paru innych mniej znaczących cech niczym się nie różni, a jest w cenie prawie że połowy 40D.
    Co Wy Forumowicze byście wybrali?
  • MM-architekci
    Pełne uzależnienie
    • 2008
    • 2227

rozni sie oj rozni poczytaj dobrze , pkt pomiar swiatla dobra sprawa , akurat duzy wyswietlacza w 40D plusem nie jest bo jak dla mnie to porazka akurat tego aparatu , tak czy owak wolal bym nowsza puche bo moze ci dlugo posluzyc a szklo zdazysz wymienic jak zobaczysz czego ci brakuje ( swiatla czy ogniskowej )
    no comment...

Komentarz

• mamiski
      Bywalec
      • 2007
      • 130

Też bym postawił na korpus, bo obiektyw KIT-owy wcale nie jest tragiczny - możesz przekonać się o tym, czytając poświęcone mu na forum wątki; są też zdjęcia - naprawdę niezłe. A kiedy bedziesz wiedział, jakiego obiektywu potrzebujesz, na pewno, spokojnie i bez pośpiechu, coś stosownego namierzysz.

Komentarz

• sylwester Samluk