Canon Eos 630 - Opinie użytkowników

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kropas

Canon Eos 630 - Opinie użytkowników

Proszę o opinie na temat tego sprzętu... mam okazję go zakupić ,a jestem początkującym amatorem fotografii... chciałbym poprostu wiedzieć jak najwięcej o tym sprzęcie... interesują mnie głównie zdjęcia ,,industrialne" miasto nocą i światła miasta...
  • gwozdzt
    Pełne uzależnienie
    • 2005
    • 5780

Nie kupowac w ciemno!
    koniecznie przed zakupem zobaczyć lamelki migawki czy nie ma na nich mazistych śladów (jakby smar), a nawet jeśli nie bedzie to przestrzelić kilkanaście razy bez kliszy i sprawdzić czy się coś na migawce nie pojawia.
    Jeśli coś takiego bedzie, to jest do wymiany migawka.

o aparacie trochę tu:

Pozdrowienia, Tomek

Komentarz

• Tomasz Golinski
      Pełne uzależnienie
      • 2004
      • 8623

Potwierdzam wszystko o migawce - sam mam 650.

Sam aparat bardzo zacny, aczkolwiek antyczny - nie będzie działał m.in. z nowymi lampami z serii EX (albo będzie działał tylko w trybie manualnym). Ma raczej mało bajerów, ale poza tym smarem, jest prawie niezniszczalny.
      30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
      Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy

Komentarz

• gwozdzt
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 5780

Zamieszczone przez Tomasz Golinski
        ... nie będzie działał m.in. z nowymi lampami z serii EX (albo będzie działał tylko w trybie manualnym).
        będzie działać w M oraz TTL, nie będzie tylko E-TTL.

Na razie wszystkie EX są kompatybilne wstecz i bez problemu działają z kliszakami w TTL,
        natomiast to o czym myślisz (manual only) to zjawisko charakterystyczne dla połączenia EZ z dSLR, bo wyrżnęli sensory TTL_flash z korpusów cyfrowych, ponieważ jakoby światło nie ten teges odbija się od matrycy (tylko dziwne, że Pentax jakoś sobie z tym poradził ).
        Pozdrowienia, Tomek

Komentarz